AnonymBruker Skrevet i går, 00:58 #1 Del Skrevet i går, 00:58 Kom over dette navnet i en skolebok, og ble så fascinert at jeg lurer på å navngi barnet mitt med disse navnene. Jenta hadde utenlandsk bakgrunn vel og merke, så lurer på om det blir litt corny å bruke på helnorskt barn? "Elodie Agnes" Etternavnet er noe ala "Lie". Anonymkode: c6df1...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:01 #2 Del Skrevet i går, 01:01 Fint! 💖 Det er jo et veldig spesielt navn, som kan innebære at det blir flaut. Men så kan det bli godt mottatt også. Anonymkode: 3c7f3...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Synes kombinasjonen var veldig rar, i alle fall om begge navnene skal brukes. Agnes er jo et ganske vanlig navn. Elodie høres litt ut som "melodi" (ikke at det er den verste assosiasjonen) og er vanskelig å finne et fornavn nummer to til. Funker kanskje best alene. Anonymkode: 96a25...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Jeg synes sammensetningen var veldig merkelig, men Elodie er fint synes jeg. Anonymkode: 891b6...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Syns det var fint😊 Anonymkode: ac5a7...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Det er corny å bruke på et helnorsk barn. Elodie: hvordan skal det egentlig uttales? Med stum -e til slutt, og trykk på DI? Eller med -e til slutt, og trykk på LO? Anonymkode: ef662...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå