AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:26 #1 Del Skrevet mandag kl 23:26 Tok angrepille på fredag, og i dag begynte jeg å blø. 1. Har angrepillen fungert? Føler bare det høres rart ut mtp. hvis jeg blør nå. 2. Jeg har ikke gått på prevensjon i det hele tatt, men har et brett med minipiller her. Vil det kunne stoppe blødningene ila noen dager? Anonymkode: 2677e...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:21 #2 Del Skrevet i går, 00:21 Da er det noe som skal ut, jeg ville latt det gå sin gang. Anonymkode: db0f9...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:37 #3 Del Skrevet i går, 00:37 Hæ? Du skal ta enda mer hormoner? Anonymkode: e64ef...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hæ? Du skal ta enda mer hormoner? Anonymkode: e64ef...03e Det er det jeg spør om er smart eller ikke. Er jo tydelig at jeg ikke sitter på så mye kunnskap om dette 😂 Anonymkode: 2677e...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er det jeg spør om er smart eller ikke. Er jo tydelig at jeg ikke sitter på så mye kunnskap om dette 😂 Anonymkode: 2677e...fc4 Selvsagt er det ikke smart, angrepilla er en hormonbombe, det sier seg selv at det ikke er smart å tilføre enda mer hormoner. Anonymkode: e64ef...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå