AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Dette handler om seksuell tenning. Om jeg skal tenne på en mann så må han ha store hender. Uten det, så kommer ikke tenningen. Er dette urimelig eller veldig overfladisk? Det er helt seriøst kun den eneste kvaliteten jeg ser etter ved utseendet. Bryr meg katta om pikken er liten, magen henger eller hodet tomt for hår. Er hendene svære så går jeg på kne eller legger meg på ryggen med en gang. Er bare noe med det. Elsker å holde i hendene, at de stryker på meg, tar på meg, trøster meg, at de er store gjør det bare 100000 ganger bedre. Noen andre som har det sånn? Jeg føler meg veldig overfladisk men det er bare så utrolig tennende. Anonymkode: 6890f...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar (endret) Å ha preferanser er normalt. Jeg vil si at det mest unormale sånn du beskriver det er at hender er viktigere enn alt annet. Er det viktigere enn at han behandler deg bra? Endret 6. januar av blaffen skrivefeil 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar For min del helt enig, mend et gjelder hele kroppen. Mannen må være stor. Ikke tynne bein og armer osv. Fant heldigvis drømmemannen 🥰 Anonymkode: e95d7...921 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Spiller det noen rolle om det er «urimelig»? Forhold og partnervalg er ikke veldelighet, det handler om å finne noen en vil dele livet med og som vil dele livet med deg. Fortrinnsvis en som lidenskapelig vil ha deg! Alle (nesten) har noen overfladiske krav. Så lenge de ikke er så mange/sære at de stikker alvorlige kjepper i hjulene for å finne den partneren man ønsker så tenker jeg at det er lurt å leite etter en som du virkelig ønsker å være sammen med og ikke må overtale deg selv til å like. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #5 Del Skrevet 6. januar blaffen skrev (22 minutter siden): Å ha preferanser er normalt. Jeg vil si at det mest unormale sånn du beskriver det er at hender er viktigere enn alt annet. Er det viktigere enn at han behandler deg bra? Handler om seksuell tenning og da fysisk tiltrekning, ikke om personlighet. Der er selvfølgelig flere ting jeg ser på som viktig med personlighet. Anonymkode: 6890f...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #6 Del Skrevet 6. januar Bimbo skrev (15 minutter siden): Spiller det noen rolle om det er «urimelig»? Forhold og partnervalg er ikke veldelighet, det handler om å finne noen en vil dele livet med og som vil dele livet med deg. Fortrinnsvis en som lidenskapelig vil ha deg! Alle (nesten) har noen overfladiske krav. Så lenge de ikke er så mange/sære at de stikker alvorlige kjepper i hjulene for å finne den partneren man ønsker så tenker jeg at det er lurt å leite etter en som du virkelig ønsker å være sammen med og ikke må overtale deg selv til å like. Tenker litt det samme, dette er jo bare èn ting som betyr mye. hadde vært verre om det var snakk om 190 cm høy, stor penis, six pack, den og den hudfargen, sånn og slik behåring etc. Jeg vil bare ha store hender, jeg bryr meg ikke om resten! Anonymkode: 6890f...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Dette handler om seksuell tenning. Om jeg skal tenne på en mann så må han ha store hender. Uten det, så kommer ikke tenningen. Er dette urimelig eller veldig overfladisk? Det er helt seriøst kun den eneste kvaliteten jeg ser etter ved utseendet. Bryr meg katta om pikken er liten, magen henger eller hodet tomt for hår. Er hendene svære så går jeg på kne eller legger meg på ryggen med en gang. Er bare noe med det. Elsker å holde i hendene, at de stryker på meg, tar på meg, trøster meg, at de er store gjør det bare 100000 ganger bedre. Noen andre som har det sånn? Jeg føler meg veldig overfladisk men det er bare så utrolig tennende. Anonymkode: 6890f...4a9 Nei, hva du tenner på og ønsker deg er aldri urimelig! Anonymkode: b4a58...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 6. januar #8 Del Skrevet 6. januar Det er gode foreldre som bekymrer seg for om de er gode foreldre. Litt sånn her også. Det er dem som bekymrer seg for at de er overfladiske som ikke er overfladiske. Jeg tenker det må være litt vanskelig å ha en så sterk og spesifikk preferanse men ellers har du ingenting å skamme deg for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Alle har preferanser. Og noen preferanser er om utseende. Uten at man får gjort noe mer med det. Alle har det i ulik grad. En av mine (som jeg misliker sterkt å vedkjenne meg) går på hudfarge. Mannen må være "hvit". Jeg tenner ikke på menn av andre hudfarger. Jeg har gitt noen forsøk til det også der hvor kjemien er helt topp ellers. Men nei. Ingen Seksuell tenning. Kan gjerne ha dem som gode nære venner, men det lille ekstra som må til for å være kjæreste, det uteblir. Anonymkode: 89e3e...b8b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #10 Del Skrevet 7. januar Hjelper ikke å ha store hender når resten er et stort rasshøl! Har blitt psykisk mishandlet av en mann og aldri, ALDRI om jeg kommer til å falle for en mann utifra preferanser som dette igjen. Anonymkode: 37bcc...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #11 Del Skrevet 7. januar Erfarenmann skrev (1 time siden): Det er gode foreldre som bekymrer seg for om de er gode foreldre. Litt sånn her også. Det er dem som bekymrer seg for at de er overfladiske som ikke er overfladiske. Jeg tenker det må være litt vanskelig å ha en så sterk og spesifikk preferanse men ellers har du ingenting å skamme deg for Jeg tror enkelte her misforstår også. De legger ikke merke til at jeg postet dette i "seksualitet". Det er ikke slik at jeg går ut på byen, ser en mann med store hender og tenker at han skal jeg gifte meg med. Så simpel er jeg ikke, og de færreste er nok det. Anonymkode: 6890f...4a9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #12 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenker litt det samme, dette er jo bare èn ting som betyr mye. hadde vært verre om det var snakk om 190 cm høy, stor penis, six pack, den og den hudfargen, sånn og slik behåring etc. Jeg vil bare ha store hender, jeg bryr meg ikke om resten! Anonymkode: 6890f...4a9 Hva skjer hvis du møter den perfekte mannen på absolitt alle andre vis, men så har han normale eller mindre enn normale hender? Anonymkode: a05a9...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #13 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjer hvis du møter den perfekte mannen på absolitt alle andre vis, men så har han normale eller mindre enn normale hender? Anonymkode: a05a9...ffd Det vet jeg ikke før det eventuelt skjer. Anonymkode: 6890f...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #14 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tenker litt det samme, dette er jo bare èn ting som betyr mye. hadde vært verre om det var snakk om 190 cm høy, stor penis, six pack, den og den hudfargen, sånn og slik behåring etc. Jeg vil bare ha store hender, jeg bryr meg ikke om resten! Anonymkode: 6890f...4a9 Ser for meg Mikke Mus Anonymkode: eb702...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 7. januar #15 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette handler om seksuell tenning. Om jeg skal tenne på en mann så må han ha store hender. Uten det, så kommer ikke tenningen. Er dette urimelig eller veldig overfladisk? Det er helt seriøst kun den eneste kvaliteten jeg ser etter ved utseendet. Bryr meg katta om pikken er liten, magen henger eller hodet tomt for hår. Er hendene svære så går jeg på kne eller legger meg på ryggen med en gang. Er bare noe med det. Elsker å holde i hendene, at de stryker på meg, tar på meg, trøster meg, at de er store gjør det bare 100000 ganger bedre. Noen andre som har det sånn? Jeg føler meg veldig overfladisk men det er bare så utrolig tennende. Anonymkode: 6890f...4a9 Det er ganske enkelt en preferanse du har, og tydeligvis en sterk sådan. Ikke noe galt eller overfladisk i det ! Vi har alle våre preferanser, på forskjellige måter og områder, er sånn seksuell tenning funker det 😊 Har ganske store hender og tykke fingre selv, og har inntrykk av at det er endel som liker akkurat det, selv om jeg ikke har vært borti noen som " føler " så sterkt for det som deg. Uansett, følg dine preferanser med god samvittighet, og nyt det 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 7. januar #16 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette handler om seksuell tenning. Om jeg skal tenne på en mann så må han ha store hender. Uten det, så kommer ikke tenningen. Er dette urimelig eller veldig overfladisk? Det er helt seriøst kun den eneste kvaliteten jeg ser etter ved utseendet. Bryr meg katta om pikken er liten, magen henger eller hodet tomt for hår. Er hendene svære så går jeg på kne eller legger meg på ryggen med en gang. Er bare noe med det. Elsker å holde i hendene, at de stryker på meg, tar på meg, trøster meg, at de er store gjør det bare 100000 ganger bedre. Noen andre som har det sånn? Jeg føler meg veldig overfladisk men det er bare så utrolig tennende. Anonymkode: 6890f...4a9 Dette må da vell være lov. Er jo du som vet hva som er viktigst for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 7. januar #17 Del Skrevet 7. januar Æh, bare flaut å legge ut om mine preferanser. Men for herrene som passerer forbi tråden, høyde er ikke en av de tingene jeg bryr meg om. Store hender, kort og godt. En viktig seksuell ting for din tenning. Ja, hvorfor ikke. Det betyr ikke at du har mistet gangsynet på hvordan du har det sammen med en potensiell eller at personligheta ikke har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 7. januar #18 Del Skrevet 7. januar Du tenner på det du tenner på, den ene preferansen er ikke mer eller mindre urimelig en den neste. Men du er slem om du informerer menn uten store henner om dette. Skal du avise noen så kan du si du ikke har de riktige følelsene eller at kjemien ikke er der, for du sjal ikke lege dine preferanser skal ikke bli andre sine problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #19 Del Skrevet 7. januar Ja, det er overfladisk, men hva så? Alle har preferanser, og ofte er de overfladiske. Jeg har selv flere. Anonymkode: 59e34...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 7. januar #20 Del Skrevet 7. januar Noe sånt du mener, eller større...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå