AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:08 #1 Del Skrevet mandag kl 21:08 Har lenge visst at jeg har vært litt avoidant, men jobbet mye med meg selv i voksen alder. Kom til å tenke på hvordan man kan sabotere seg selv i dating, og tegn på det. Noen ting å være obs på: Sette helt uoppnåelige krav (kombinasjon av ulike krav), eller gå for noen man helt opplagt aldri kan få, crushe på en som er opptatt eller liknende. Om man blir avvist så er det jo da «helt greit» for det ville uansett aldri fungert Ikke tillate seg å bli glad i noen, for da kan man jo miste personen. Altså unngå ekte følelser eller mennesker med trygge og gode hensikter Jobbe for mye, dyrke et litt overlegent ytre eller unngå andre ved å heve seg over dem. Fokusere på å finne feil med andre, gjøre det slutt dersom man blir stresset av å ha noen i livet sitt, bedre å gi slipp Fantasere om et liv som man ikke kan realisere, drømme seg bort og flykte fra virkeligheten Noen flere som har hatt disse problemene? Bunner i barndommen min då jeg vet hva jeg må jobbe med, er en slags tilknytnings angst Anonymkode: e3c23...5e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:11 #2 Del Skrevet mandag kl 21:11 Jepp. Er skyldig i omtrent alt dette. Anonymkode: 9875e...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:08 #3 Del Skrevet mandag kl 22:08 Huff, også skyldig. Vet ikke hvorfor det er sånn. Men har naiv tro på at det kan bli bedre med å møte riktig person. Er ikke alle vi er ment for uansett. Anonymkode: 2d041...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Glemte også det at jeg som avoidant gikk for en annen som var helt lik der begge unngikk å snakke om følelser… Viktig for meg å nå være bevisst på disse mønstrene, for denne gangen har jeg funnet en som er trygg og som jeg lærer mye av å være sammen med. Vil at det skal vare… ts Anonymkode: e3c23...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Dette var så godt reflektert at jeg kjente håpet blomstre i meg. Du har virkelig gått dypt inn i deg selv. Håper du ikke slutter med det, for du vil likevel kunne møte motgang selv med en trygg mann. Men når du har tilegnet deg dette verktøyet vil du mye bedre stå stødig i det fremfor å handle impulsivt. Anonymkode: f8d76...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Ja, skyldig i det meste jeg også. Kosta meg ekteskapet. Og kontakten med ene barnet. Så det har kosta meg enormt. Skulle ønske jeg hadde visst om unnvikende tilknytningstil når jeg var gift. Anonymkode: fd98b...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå