AnonymBruker Skrevet 6. januar #21 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nattkjole er for små barn og gamle damer. Jeg sover alltid naken utenom når jeg har mensen. Da sover jeg med truse Anonymkode: 875fb...539 Det finnes ingen slik regel. Jeg sover i singlet, truse og pusjbukse. Anonymkode: c9f9a...704 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #22 Del Skrevet 8. januar Hal alltid brukt nattkjole/stor t-skjorte, og synes absolutt det er best. Håper det stemmer at det er moderne, for da blir det jo mer til salgs! (synes det kan være vanskelig å finne nattkjoler som ikke koster mange hundre kroner) Anonymkode: f853d...117 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hen61 Skrevet torsdag kl 05:52 #23 Del Skrevet torsdag kl 05:52 Sover alltid i nattkjole, men uten truse. Om vinteren lang med korte ermer i bommul og kort syntetisk med spagettistropper om sommeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:59 #24 Del Skrevet torsdag kl 05:59 Her i huset sover vi alltid nakne begge to. Nattøy er ubehagelig. Strammer og klumper seg. Anonymkode: cc9bd...cec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet torsdag kl 06:11 #25 Del Skrevet torsdag kl 06:11 Absolutt ikke, jeg sover i truse. Mannen i bokser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet torsdag kl 06:30 #26 Del Skrevet torsdag kl 06:30 Det har jeg brukt i årevis - men kun lette nattkjoler med tynne skulderstropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet torsdag kl 07:23 #27 Del Skrevet torsdag kl 07:23 Sover aldri i nattkjole (tror ikke jeg har det engang) men sover ofte i pysjbukse, sover også ofte uten pysjbukse og bare i truse. Det kommer an på og jeg har ikke noe tvangsrutiner på det, det blir litt hip som hap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet torsdag kl 07:27 #28 Del Skrevet torsdag kl 07:27 Bruker kun nattkjole uten truse, vil ikke ha noe som strammer i livet. Jeg har brukt nattkjole hver natt i 20 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:39 #29 Del Skrevet torsdag kl 07:39 Har aldri sett vitsen med å sove med klær, sov naken fra jeg flyttet ut til jeg fikk barn. Nå må jeg ha noe under samsoving med barnet. Har kjøpt litt forskjellig (Høye krepp-pysj og flanellsnattkjole, kort musselinspysj fra Ellos), men favoritten er ullnattkjolen til Nøstebarn. Det er litt irriterende at den sklir opp, men ellers kjenner jeg omtrent ikke at jeg har den på meg. Anonymkode: e279d...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:45 #30 Del Skrevet torsdag kl 07:45 Huset vårt brant ned til grunnen en natt for 7 år siden. Vi kom oss heldigvis ut alle sammen, men å sta naken i naboens hage å se på at huset med alt du eier brenner ned… Etter det sover vi alltid i nattkjole/pyamas. Anonymkode: 5348f...089 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:48 #31 Del Skrevet torsdag kl 12:48 Sover i nattkjole eller t-skjorte - og truse. Anonymkode: cf0f7...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:50 #32 Del Skrevet torsdag kl 12:50 har nattkjole og pysjamas men klarer ikke sove med det, blir alt for varmt Anonymkode: e727b...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:55 #33 Del Skrevet torsdag kl 12:55 Er 58, og har ikke brukt nattkjole siden jeg var lita. Sover naken. Har nattkjoler/morgenkåper som jeg surrer rundt i på morgenen før jeg går i dusjen og kler på meg. Anonymkode: 1a53c...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:57 #34 Del Skrevet torsdag kl 12:57 I natt sov jeg med tennissokker, joggebukse og hettegenser, faktisk. I flanell sengetøy!!! Anonymkode: 6293f...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:05 #35 Del Skrevet torsdag kl 14:05 Sover med t-skjorte, for jeg blir så kald på halsen/brystet uten. Trusa ligger på puffen ved senga, i tilfelle jeg må hurtig ut. (er redd brann) Når vi er på tur med bobilen og fricamper så sover jeg med truse, bh og t-skjorte, for da føler jeg meg ikke helt trygg. Anonymkode: 762bf...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:11 #36 Del Skrevet torsdag kl 14:11 Sover naken. Det er best for baken 😂 Anonymkode: 524e9...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet torsdag kl 14:18 #37 Del Skrevet torsdag kl 14:18 Sover naken, klarer ikke nattøy. Har morgenkåpe liggende klar, i tilfelle jeg må ha noe å slenge på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:18 #38 Del Skrevet torsdag kl 14:18 Jeg sover i langermet nattkjole, og har et nattskjørt i tillegg. Tar normalt nattskjørtet utenpå nattkjolen, og da er bonus at nattkjolen holder seg lengre nede. Er egentlig ikke et problem at den glir opp, men føler litt lengde er bedre enn korte her, så mine er rundt knærne. Jeg har vært veldig fornøyd med nattkjoler fra Cubus, men har også fra Sparkjøp og Lindex jeg er fornøyd med. Mulig også fra H&M, men er de tre første jeg bruker mest. Anonymkode: 1b26e...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet torsdag kl 15:07 #39 Del Skrevet torsdag kl 15:07 Yepp, nesten alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:39 #40 Del Skrevet torsdag kl 16:39 Ja, ofte gjør jeg det, men det blir mest de som er som en stor t-skjorte. Jeg sover også med pysj eller eventuelt i trusa. Det spørs litt, men jeg liker å ha noe på når jeg sover. Anonymkode: f4529...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå