Urwa Skrevet 10. januar #41 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 22.25): Hva med clever cat fra kiwi til 129,- for 6 liter? ts Anonymkode: 190c9...bc8 Ikke bra har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #42 Del Skrevet 10. januar Everclean er jo så drøy i bruk. Ikke funnet noen bedre. De solgte 10 L til 179 kr på Rusta her før jul. Angrer på at jeg ikke kjøpte flere. Anonymkode: 71e59...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #43 Del Skrevet 10. januar Det hender at man får tak i Everclean til 199 kr pr 10l eske på nett, eller andre gode mengderabatter, så hvis man følger litt med kan man slippe ganske billig unna. Jeg synes ikke det er så stiv pris på Everclean siden det er en såpass drøy og god sand. Betaler gladelig for kvalitet som demper lukt, klumper godt og ikke setter seg så altfor mye fast i kattepoter/rumper eller strøs rundt i hele huset. Har hendt jeg har prøvd andre typer kattesand i nøden, men blir like skuffet og irritert hver gang. Har dog ikke testet ut Clever Cat, men har hørt mye forskjellig om den. Noen mener den er like god som Everclean, mens andre synes den er helt rævva. Anonymkode: 2a95c...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 10. januar #44 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Musti sentralt har ikke hver 7. gratis av everclean, så det er i såfall noe din lokale butikk gir😊 Anonymkode: 472a0...ae3 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, hos Musti er det kun bonuskort for andre merker. Ikke Ever Clean dessverre. Pris for 10kg Compact Care er 249kr, mens Ever Clean er 279kr. Som jeg skrev i første innlegget mitt, der er ikke kjempe mye billigere. Men man får bonuskort, hver 7 sekk gratis, i tillegg til musti tilbud relativt ofte føler jeg. Tenkte bare jeg kunne dele om du var interessert. Jeg er fornøyd med byttet. Anonymkode: c4e5f...594 Ah, ser de gav det før, men ikke nå lenger. Jeg er ikke så opptatt av det, det er uaktuelt for meg å bytte. Jeg er dessverre ikke veldig fornøyd med Compact Care. VetZoo selger for øvrig 4 stk for 999 kr, dvs 249 kr per pakke. Inkludert frakt. Å spare 249 kr for noe jeg synes er vesentlig dårligere er jeg ikke interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #45 Del Skrevet 10. januar Urwa skrev (2 timer siden): Ikke bra har jeg hørt. Jeg liker den mtp lukt og klumping, der er den like god som ever clean, men den støver veldig, så at den er støvfri, som de reklamerer hardt for, er bare tull. Hadde jeg ikke hatt do med lokk ville hele huset vært fullt av støv. Anonymkode: 52986...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. januar #46 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor har satt krav om kasse inne? Anonymkode: ded1a...2e9 Hvis du mener "hvor" så syns jeg ikke du behøver å vite hvor jeg bor Hvis du mener "hvem" så er det en felles avgjørelse for å prøve å unngå at kattene skiter ned naboene hager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #47 Del Skrevet 11. januar jeg har også hatt innekatt i 15 år og føler vi har prøvd mye, det var en sand som jeg likte bedre og samtidig var billigere enn Everclean - det var kattesand fra Tidycats. Ble solgt i diverse dyrebutikker og Plantasjen men gradvis forsvant fra norsk marked Den luktet mindre og støvet mindre enn Everclean (everclean legger jo slags hvit pudder på gulvet, ser ut som talkum?) men var like bra på å klumpe seg. Alle andre som vi har prøvd, ingen var i nærheten. Men, vi brukte en slik do som trengte en god klumpesand (selvrensende do omega paw). vi har til slutt klart å overbevise katten vår at pellets er like bra, med gradvis overgang på minst 6 måneder 😜 Hun er snart en 16 år gammel kattedame som ikke liker nye ting, men det gikk. Anonymkode: 2cd82...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå