AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Hvorfor setter ikke oppdretterne ned valper på finn.no på over 4 - 5 - 6 måneder ned i pris? Eller er det ikke vanlig å gjøre det? Sosialiserings perioden er over da. Anonymkode: 466f7...664 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor setter ikke oppdretterne ned valper på finn.no på over 4 - 5 - 6 måneder ned i pris? Eller er det ikke vanlig å gjøre det? Sosialiserings perioden er over da. Anonymkode: 466f7...664 Jeg synes prisen burde gå ned jo eldre hunden blir. Så noen som skulle selge en 5 eller 7 år gammel hund for 12000 kr nettopp. Det gir ingen mening. Anonymkode: bbd7d...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar De fleste oppdrettere vil jo ha lagt ned veldig mye arbeid i en valp på den alderen da, i forhold til nettopp sosialisering, trening, få valpen husren, gå i bånd etc etc. Strengt tatt burde jo prisen heller gått opp.... Jeg hadde i hvertfall gladelig betalt ekstra for en valp der mye av grunnleggende var gjort, nå når jeg vet hvor mye jobb det er.. Anonymkode: 2790b...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå