AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:20 #1 Del Skrevet mandag kl 20:20 Hvordan så morkaken ut etter et svangerskap med nikotin? Om noen har vært i den situasjonen. fant ut jeg var gravid i måned 5. har snust hele veien.. alt ser bra ut med baby i magen. Men redd hvordan det ser ut etter fødsel Anonymkode: 0ba68...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:52 #2 Del Skrevet mandag kl 21:52 Jeg vet om ei som jobbet i overetasjen på en kommunal bolig. Hun røykte/snuste IKKE, men han som bodde i etasjen under der hun jobbet røykte inne. Det luktet røyk i overetasjen også, og etter fødsel spurte jordmor om hun hadde røykt i svangerskapet, for det så sånn ut på morkaken. Det skal altså ikke mye til. Anonymkode: d5516...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet om ei som jobbet i overetasjen på en kommunal bolig. Hun røykte/snuste IKKE, men han som bodde i etasjen under der hun jobbet røykte inne. Det luktet røyk i overetasjen også, og etter fødsel spurte jordmor om hun hadde røykt i svangerskapet, for det så sånn ut på morkaken. Det skal altså ikke mye til. Anonymkode: d5516...c32 Så rart. Første svangerskap her røyka barnefar som en skårstein og tok nada hensyn - røyka inne, i bil etc (ja en skikkelig sjarmør, jeg vet). Jeg fikk ingen kommentarer på det, de sa bare at morkaka så frisk og fin ut 🤷🏽♀️ Anonymkode: ee10b...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvordan så morkaken ut etter et svangerskap med nikotin? Om noen har vært i den situasjonen. fant ut jeg var gravid i måned 5. har snust hele veien.. alt ser bra ut med baby i magen. Men redd hvordan det ser ut etter fødsel Anonymkode: 0ba68...7c6 Jeg brukte snus frem til uke 31. Skikkelig idiotisk, hadde en søster som tok livet sitt tidlig i graviditet og en mor som fikk kreft noen uker senere. Jeg bare klarte ikke slutte, følte det var eneste trøsten så egoistisk det høres ut. Angrer bittert men sønnen min er heldigvis helt frisk. Morkaken hadde små infarkt og baby vokste litt mindre på slutten Anonymkode: 433ac...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg vet om ei som jobbet i overetasjen på en kommunal bolig. Hun røykte/snuste IKKE, men han som bodde i etasjen under der hun jobbet røykte inne. Det luktet røyk i overetasjen også, og etter fødsel spurte jordmor om hun hadde røykt i svangerskapet, for det så sånn ut på morkaken. Det skal altså ikke mye til. Anonymkode: d5516...c32 Det du skriver er nok sant, men jeg vil tippe at det har vært andre problemer med morkaken som har gjort dette og at det kanskje var tilfeldig at naboen røykte Anonymkode: 433ac...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå