AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Å gå på kino, konsert , ta en tur , enkle gledesting , gir meg ingenting lenger. Lurer knapt på at jeg skal gidde mer. Er 40 år Anonymkode: 271cd...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar Ikke helt uvanlig, men da snakker man gjerne rundt nitti. Når man er førti er det mer vanlig å ha en grad av depresjon om man ikke finner glede i noe. Anonymkode: 6ed0d...7a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar Nja, jeg er over 50 og koser meg fortsatt både med kino, konserter og turer - jeg tror glede er noe man skaper i seg selv - ikke noe som kommer ramlende av seg selv.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Jeg hadde en slik dupp rundt 40 år. Det handlet mest av alt om at jeg veldig sliten etter mye ansvar i mange år. Nå er jeg 50 snart og gleder meg til masse. Så kanskje du ikke har det så bra? Anonymkode: 197e5...a9d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #5 Del Skrevet 6. januar Tja. Man kan vel bli litt kynisk i perioder. Feks kjenne på ansvar og å måtte planlegge mye. Kino var gøyere da jeg var yngre. Nå liker jeg best tv hjemme. Men liker de nye "stresslessene" på kinoen. Konserter og turer liker jeg i perioder. Skal sies at jeg holder på med videreutdanning og kan bli sliten. Du kan utforske hva som gir deg noe nå. Anonymkode: ab9b8...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 6. januar #6 Del Skrevet 6. januar Jeg tror man er sliten fordi man har veldig mye ansvar og oppgaver med barn og jobb, samt at kropp og energi ikke er helt der den var ti år før, så det akkumulerer mer. Men det er også alderen der det begynner å snu igjen, ungene blir større, du er dyktig på jobben og kan begynne å høste hva du har sådd, så tror det blir veldig bra! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar Eg føler det sånn også. Jula var berre pes, snart er den tilbake. Finner lite glede i ting. Men er heilt sikkert utbrent. Anonymkode: 4228f...dec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #8 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Å gå på kino, konsert , ta en tur , enkle gledesting , gir meg ingenting lenger. Lurer knapt på at jeg skal gidde mer. Er 40 år Anonymkode: 271cd...179 Å sitte på mobilen og se på tv flere timer til dagen gjør at vi mister gleden av å gjør di simple tingene i livet. Søk opp hvordan det gjør at hjernen slutter å produsere dopamin. Anonymkode: 67a66...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #9 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Å sitte på mobilen og se på tv flere timer til dagen gjør at vi mister gleden av å gjør di simple tingene i livet. Søk opp hvordan det gjør at hjernen slutter å produsere dopamin. Anonymkode: 67a66...6f8 Er veldig glad i film, så tror ikke det har ødelagt noe for meg å se en del på skjermen. Jo, skal ikke gjøre det for mye. Men har pleid å elske film. Inntil nå Anonymkode: 271cd...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #10 Del Skrevet 7. januar Høres ut som depresjon eller utbrenthet. Vanlig å få problemer med dørstokkmila med alderen, men når man først har kommet seg ut på ski, på konsert eller noe annet, så er det fortsatt strålende Anonymkode: 320ae...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. januar #11 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Å sitte på mobilen og se på tv flere timer til dagen gjør at vi mister gleden av å gjør di simple tingene i livet. Søk opp hvordan det gjør at hjernen slutter å produsere dopamin. Anonymkode: 67a66...6f8 Har du kilder på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 23.02): Er veldig glad i film, så tror ikke det har ødelagt noe for meg å se en del på skjermen. Jo, skal ikke gjøre det for mye. Men har pleid å elske film. Inntil nå Anonymkode: 271cd...179 Mitt tips her. Slutt å se film. Vent til der kommer en film du virkelig vil se og er sikker på du kommer til å like. Se den på kino og ikke Netflix. Slutt å strømme en periode. Og skriv ned filmer du vil se når du begynner å abonnere igjen. Samme med serier. Anonymkode: 104c7...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. januar #13 Del Skrevet 8. januar Både ja og nei. Ting jeg satte stor pris på før er ikke like spennende. Samtidig er det nå mye jeg setter mer pris på enn før. Ting, gjenstander har blitt veldig lite viktige. Å gjøre eller oppleve noe med familie og venner har blitt mer verdifullt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #14 Del Skrevet 8. januar Jeg koser meg med slikt. Men jeg gleder meg veldig sjeldent til ting. Det har jo noe med at man har gjort det mange ganger før, det er veldig lite som er nytt. Reiser mye, går ut og spiser når vi vil. Kan ikke huske sist jeg opplevde noe virkelig nytt. Anonymkode: aa08a...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 10. januar #15 Del Skrevet 10. januar Det tror jeg ikke er vanlig, nei. Kanskje du heller er deprimert for noe? Det kan man jo være i alle aldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 10. januar #16 Del Skrevet 10. januar Jeg opplever at jeg i større grad gleder meg over små ting etterhvert som jeg blir eldre I likhet med flere andre brukere tror jeg kanskje at du er deprimert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #17 Del Skrevet 10. januar Jeg hadde det litt vanskelig når jeg ble 40. Ikke for at jeg følte meg gammel. For det føler jeg ikke at jeg er. Men ting ga meg ikke noe. Jeg ble litt innesluttet. Går bedre no. Men jeg har endret meg. No er jeg mere glad i at jeg kan bare sitte og se på utsikten. God bok. Tenne opp i ovnen og bare være til stede. Bare gi litt mere faen og tenke på hva jeg vil med ting. Anonymkode: 5aec5...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #18 Del Skrevet 16. januar Ikke for min del. Derimot finner jeg ofte glede i nettopp de mindre og hverdagslige ting. Som å gå tur osv ❤️ Anonymkode: 2bbc5...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #19 Del Skrevet 16. januar Man utvikler seg. En 10-åring har ikke de samme gleder som en 5-åring. En 20-åring finner andre gleder igjen. Og en 30-åring. Og en 40-åring........du tar poenget. Hvorfor skulle ikke det samme gjelde når man blir 40, 50, 60 osv? Anonymkode: ab468...e0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:14 #20 Del Skrevet i går, 00:14 AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 20.57): Å gå på kino, konsert , ta en tur , enkle gledesting , gir meg ingenting lenger. Lurer knapt på at jeg skal gidde mer. Er 40 år Anonymkode: 271cd...179 Du er meg. Jeg bare gleder meg til livet er over. Hadde jeg ikke hatt barn yngre enn 20 år så hadde jeg vurdert å fremskynde slutten litt. 😇😇 Anonymkode: f4add...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå