Gå til innhold

Sende dirty melding?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tørr du som mann å sende en dirty melding til ei du er forelska i? Og hadde du som kvinne likt det?

Anonymkode: 49645...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde definitivt likt det hvis jeg var gira på fyren 

Anonymkode: dec64...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruVillvin skrev (2 timer siden):

Ja- dersom jeg var begeistret for mannen så hadde det bare vært spennende. 

Ja nettopp.

Jeg hadde ikke tatt sjansen på noe sånt hvis jeg ikke var 100 prosent sikker på at hun likte meg veldig godt. 
Helst måtte jeg også kjenne henne såpass godt at jeg visste at hun var typen til å like sånt. 
To menn kan sende nøyaktig den samme meldingen. Den ene får tommel opp mens den andre blir blokkert eller til og med anmeldt for seksuell trakassering. Forskjellen er at den ene er attraktiv for akkurat den dama mens den andre ikke er det. 

Så for meg som mann blir svaret nei, jeg tør ikke. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er det første jeg hadde fått, hadde det vært ekkelt og turnoff. Må være noen jeg har en relasjon til og ikke på en creepy måte. Får jeg slikt av en random bekjent er det kroken på døra for min del.

Anonymkode: d454e...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det er en stabil relasjon, du vet hun hadde likt det, balansere hverdags snakk og dirty talk og du holder det til en fornuftig og sunn mengde - så kjøør på! Min date bombardere meg med skitne meldinger hele dagen lang, nå blir jeg bare irritert hver gang jeg ser navnet hans poppe opp på varslinger.... Han får det ikke til med andre ord 😂😅

Anonymkode: 6d8d1...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med rett person og i rett sammenheng så er det da gøy, men en må være sikker på at det blir rett mottatt først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker dirty meldinger kommer først etter at man er blitt kjent og man har avklart at begge to liker akkurat dette.

Er enig med @Erfarenmann. Hvis en slik melding kom ut av det blå fra en mann, så hadde jeg sett på det som trakassering. Hadde sagt tydelig fra at det var uønsket. Og personlig ville jeg tenkt at mannen var såpass sosialt lite oppegående at han med å sende en slik melding som første kontakt gjorde ham uaktuell. Om han fortsatte å sende slike meldinger etter at jeg hadde sagt fra at det var uønsket, da hadde jeg anmeldt.

I en relasjon hvor man har avklart hvordan begge forholder seg til slike meldinger kan det være helt greit, så lenge man holder det noenlunde innen felles grenser.

Med andre ord - kjenn mottaker godt!

Anonymkode: a7fef...ce3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...