AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:49 #1 Del Skrevet mandag kl 18:49 For ett par år siden kom jeg over en tekst på internett om hvorden en på best mulig måte kunne gi tilbakemelding til et skolebarn, på skolearbeid som hadde en del feil. Jeg river meg i håret over at jeg ikke noterte meg det, for nå har jeg en 5.klassing som synes rettskriving er kjempevanskelig, og hun tar ikke tilbakemelding fra meg på en lett måte. Jeg mener teksten var noe ala slik: Tilbakemelding du kan si til barnet ditt etter hun har skrevet en stil/fortelling: "Sånn, da skal vi lese igjennom det du har skrevet. Se her ja, her var det mye spennende du har beskrevet, jeg kan tydelig se for meg hendelsen. Så gøy å lese. Nå skal vi bare sjekke om det er noen ord som har blitt feilstavet" Er det noen som vet hvilken bok/person/artikkel dette kan komne fra? Anonymkode: ef364...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:48 #2 Del Skrevet mandag kl 19:48 Bare... alle bøker som handler om pedagogikk? Anonymkode: b0317...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå