Gå til innhold

Han sendte bilde av only fans dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten sendte helt ut av det blå en instapost av en onlyfans dame som leker deilig til meg... Tror det var sendt feil, men allikevel veldig snodig og random. Regner jo med han ser på andre damer på some, men å sende de til dama....? Vi har allerde en del utfordringer med tillit og styr. Ble veldig overrasket. Hvordan ville dere reagert? 

Anonymkode: 2cb95...5bb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde mobba han, han har jo sendt feil.

Når det er sagt skjønner jeg ikke hvem han skulle sendt det til. Mannen min sender ikke sånne videoer til kompisene sine 😅

Anonymkode: bbec8...221

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde mobba han, han har jo sendt feil.

Når det er sagt skjønner jeg ikke hvem han skulle sendt det til. Mannen min sender ikke sånne videoer til kompisene sine 😅

Anonymkode: bbec8...221

Det vet ikke du

Anonymkode: e8d9a...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk! Å sende runkemateriale sitt til kompiser bør menn vokse fra når de er tenåringer. Så sendte feil... hvem skulle han liksom sende slikt til? 

Anonymkode: 12bcf...843

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det kleineste som finnes er når menn (og kvinner) sender "deilige" bilder av folk de synes er hotte. Er det en slags virtuell runkering? Hva er formålet? Merkelig.

Anonymkode: 9f2e0...b61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da søker du opp "hot gay guy" på insta eller lignende, og sender han bilde av en skikkelig trent fyr med stor  🍆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...