Gå til innhold

Hvordan få damen til å komme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen gode tips og råd om hvordan jeg kan få damen min til å komme oftere? Vi har god kommunikasjon og vi begge koser oss når vi har sex, men i realiteten er det jeg som kommer først… Gjør de tingene hun spør meg om, men føler det rett og slett ikke går så ofte. Er også en grense om hvor lenge jeg holder meg. Hadde satt pris på noen råd og tips :) 

Anonymkode: 77f94...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du nå kommer må jo skyldes at du er vel fiksert på samleiet. Hopper du ikke over noe, vil jo noen av oss mene. 

Anonymkode: b70e4...ccc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med henne. VI vet ikke hva dere gjør, og hva hun liker. Så VI kan ikke svare deg på dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kommer ikke om mannen ikke er seksuelt attraktiv, og knuller bra. Det er også statistisk større sjangs for å komme dersom penis er noe større enn gjennomsnittet. Sistnevnte trenger dere ikke begynne å bitche om. Dere kan enkelt google at det stemmer.

Anonymkode: 90e31...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Noen gode tips og råd om hvordan jeg kan få damen min til å komme oftere? Vi har god kommunikasjon og vi begge koser oss når vi har sex, men i realiteten er det jeg som kommer først… Gjør de tingene hun spør meg om, men føler det rett og slett ikke går så ofte. Er også en grense om hvor lenge jeg holder meg. Hadde satt pris på noen råd og tips :) 

Gjør det noe for henne da -at hun ikke kommer hver gang? Damer kommer ikke like lett og det kan fort bli stress og negativt rundt samleie om man skal bestrebe det hver gang. 

Anonymkode: ed4d6...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvinner kommer ikke om mannen ikke er seksuelt attraktiv, og knuller bra. Det er også statistisk større sjangs for å komme dersom penis er noe større enn gjennomsnittet. Sistnevnte trenger dere ikke begynne å bitche om. Dere kan enkelt google at det stemmer.

"Jeg vet bedre enn dere damer hva dere liker! Hø hø hø!"

Anonymkode: d48a3...fe0

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så mange kvinner som kommer ved vaginalt samleie. De fleste trenger klitoris-stimuli. Glem deg selv en stund og fokuser på henne. Stimuler henne slik hun liker best. Hvis hun er så uerfaren at hun ikke vet hva hun liker, da eksperimenterer dere sammen. Bruk tid. Men ikke fokuser så mye på vaginaen dersom det ikke gir henne så mye. Fokuser på andre deler av kroppen. Kvinner har ofte mange erogene soner som kan stimuleres for å gi henne nytelse, og som etterpå kan gjøre det lettere for henne å få orgasme. Men som sagt, det fleste trenger klitorisstimuli for å komme i mål.

Anonymkode: d6e28...b60

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har kanskje helt andre erfaringer, men vi trenger ikke bitche om det, fordi du vet bedre? 

Hjernen er vårt største seksuelle organ ts, så å pirre godt mentalt og fysisk, bruke tid på hennes tenning og nytelse og vurderer din knulle- teknikk og prøve ut ulike tilnærminger vil jeg si ts. Jeg kom ikke under sex med menn i årevis, men knakk etterhvert koden, og kommer nå lett flere ganger. Koden å knekke var for min del at mannen/vi bruker tid på oppvarming, at mannen aldri går rett inn i hullet selv om jeg egentlig er kåt og klar, men pirrer litt mot og i åpningen, og dessuten begynte å knulle roligere. Når jeg har kommet og det er hans tur kan han knulle fortere om han ønsker det, men langsom og dvelende knulling gir lettere orgasme enn hastig knulling. Så kan jeg nesten ikke påpeke hvor stor forskjell det utgjør at mannen "banker på" åpningen før han går inn istedenfor å gå direkte inn. For min del utgjør det differansen på å være nesten litt død nedentil og å være veldig følsom. 

Så er vi kvinner noe ulike, så det er ikke slik at det er noe fast fasit, men etter at jeg knakk denne koden rådet jeg venninner som slet med det samme om det jeg her skriver, og det mannen var villig til å teste det løste det saken, så jeg er nok ikke eneste kvinne som har "treg fitte", som ikke får særlig utbytte av at mannen er hastig på og jukker heftig. 

Anonymkode: 105de...e6d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den eneste idiotsikre metoden er å bytte dame. Det fins noen utvalgte få som kommer lett, og de aller beste kommer flere ganger, ofte så lenge mannen klarer å holde igjen. Ingenting kan måle seg med knulling på det nivået. Men oddsene for å finne en sånn dame er ikke gode. På den annen side er det jo en heldig faen som vinner i lotto hver uke.

Anonymkode: 35b62...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sex, men kommer ikke så lett. 
Jeg trenger oppvarming, kyss, klining, at du stryker på meg før vi kler av oss. Du må erte og bygge opp stemningen. Du må ta deg tid og vise at vi har all tid i verden. 

Da kan jeg lettere komme. 

Men det er ikke noe nederlag for meg å ikke komme hver gang. Jeg trenger ikke orgasme ved en kjapp en. Da må du ta frem leketøy i tillegg.. dersom det er så viktig for deg at jeg kommer. 

men det er meg, spør dama di hva hun vil ha og trenger. Eventuelt bruk litt tid på å finne det ut. 

Anonymkode: 96d39...f1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo ikke hva din dame liker, men de aller fleste damer trenger klitorisstimuli for å komme. Bruker du fingre og tunge? I tillegg er det mange erogene soner på kroppen, ikke bare brystene og underlivet. Lek med henne og fang opp signalene hennes.

Anonymkode: 7e069...702

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vel. Av samleie får jeg ikke orgasme samme hvor lang tid det går.

Derimot får jeg orgasmer på løpende bånd ved klitorisstimuli. Samme om det brukes fingre, lepper, tunge, leketøy.

Mer fokus på klitoris?

Anonymkode: 76c49...297

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

"Jeg vet bedre enn dere damer hva dere liker! Hø hø hø!"

Anonymkode: d48a3...fe0

Klassisk KG. Helt fantastisk 😂

Så kan jeg fortelle at om partner har en penis som er større en snittet, så er samleie ubehagelig og en orgasme er om mulig enda lenger unna for min del.

Da er det bare å vente på at en eller annen fyr skal fortelle meg at det er en «personlig anekdote» og er uinteressant😂

Anonymkode: 76c49...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Latterlige deg. 
hilsen kvinne. 

Anonymkode: ea7bb...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heier du på henne? Ene jeg datet, begynte å heie meg frem til orgasme istedet for å stimulere 🤣🤣🤣

Anonymkode: 2ae7d...6be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er også statistisk større sjangs for å komme dersom penis er noe større enn gjennomsnittet. Sistnevnte trenger dere ikke begynne å bitche om. Dere kan enkelt google at det stemmer.

Haha. Det er bare tull !!! Sjansen for å komme er faktisk mindre, synest jeg. Så jeg bitcher om det og du trenger ikke google det. 

Anonymkode: ea7bb...b2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (14 timer siden):

Snakk med henne. VI vet ikke hva dere gjør, og hva hun liker. Så VI kan ikke svare deg på dette. 

Enig i dette. Spørsmålet er umulig å svare på.

Mange menn ser ut til å tro at det er en teknisk greie. Som om det var et slags spill der man får et bestemt resultat hvis man utfører en bestemt handling.

To menn kan uføre nøyaktig den samme fysiske handlingen med en dame. Med den ene kommer hun og med den andre ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...