AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Er sammen med en mann på over 40 år. Men han gjør meg veldig usikker. Ikke har jeg møtt familien hans, ikke venner av han, vet ikke hvem som er omgangskretsen hans. Når han snakker med familien sin på telefonen rundt meg så nevner han aldri navnet mitt, han snakker som att jeg ikke er der. Det sårer veldig kjenner jeg. Han sier att jeg en dag skal få møte dem, men vil ikke være den masete parten. Nå har jeg venta ett år og ingenting har skjedd. Jeg har vært i ett dårlig forhold tidligere og han var sykelig sjalu, og det blir man «vandt» med. Men når man da finner seg en mann som overhodet ikke er sjalu av seg så blir det noen tanker av det også, jeg er glad for att jeg ikke har en sykelig sjalu part denne gang men en mellomting hadde vært fint kanskje? Vi bor ikke sammen, og det kommer heller ikke til å skje av andre grunner. Men jeg føler att det ikke bare er meg som er hans interesse, går med en konstant klump i magen som sier att han har fler. Han har mange fine sider av seg, men han gjør meg veldig usikker. Følelsen av att partneren ikke er stolt av meg gnager meg mye. Er dette det nye nå i ett forhold att man ikke skal møte familie/venner? Bare være oss to når vi er sammen? Jeg vet ikke, men begynner å bli lei av og ha det slik.. Anonymkode: 5c505...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar Et helt år? Det er veldig spesielt! Er du sier på at dere er i et forhold og ikke bare «gode venner»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar PM75 skrev (2 minutter siden): Et helt år? Det er veldig spesielt! Er du sier på at dere er i et forhold og ikke bare «gode venner»? Vi er i ett forhold. Det har vi snakket om. Anonymkode: 5c505...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Da er det på tide at du setter noen forventninger om hva du vil ha ut av forholdet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #5 Del Skrevet 6. januar PM75 skrev (10 minutter siden): Da er det på tide at du setter noen forventninger om hva du vil ha ut av forholdet! Ja det kan hende. Frister mer og avslutte det . Anonymkode: 5c505...aa7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #6 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er sammen med en mann på over 40 år. Men han gjør meg veldig usikker. Ikke har jeg møtt familien hans, ikke venner av han, vet ikke hvem som er omgangskretsen hans. Når han snakker med familien sin på telefonen rundt meg så nevner han aldri navnet mitt, han snakker som att jeg ikke er der. Det sårer veldig kjenner jeg. Han sier att jeg en dag skal få møte dem, men vil ikke være den masete parten. Nå har jeg venta ett år og ingenting har skjedd. Jeg har vært i ett dårlig forhold tidligere og han var sykelig sjalu, og det blir man «vandt» med. Men når man da finner seg en mann som overhodet ikke er sjalu av seg så blir det noen tanker av det også, jeg er glad for att jeg ikke har en sykelig sjalu part denne gang men en mellomting hadde vært fint kanskje? Vi bor ikke sammen, og det kommer heller ikke til å skje av andre grunner. Men jeg føler att det ikke bare er meg som er hans interesse, går med en konstant klump i magen som sier att han har fler. Han har mange fine sider av seg, men han gjør meg veldig usikker. Følelsen av att partneren ikke er stolt av meg gnager meg mye. Er dette det nye nå i ett forhold att man ikke skal møte familie/venner? Bare være oss to når vi er sammen? Jeg vet ikke, men begynner å bli lei av og ha det slik.. Anonymkode: 5c505...aa7 1år?? Uten å treffe familien?? Hmm, ugler i mosen. Kanskje du er elskeren hans? Anonymkode: ffee6...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1år?? Uten å treffe familien?? Hmm, ugler i mosen. Kanskje du er elskeren hans? Anonymkode: ffee6...05c Jeg har tenkt tanken. Men har møtt barna hans, så det hadde kanskje vært litt merkelig om jeg da var elskeren hans? Men ingenting overrasker meg om dagen så vet aldri. Anonymkode: 5c505...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar Et råd (selv om du ikke har spurt) er å begynne og sette grenser for deg selv. Dersom du ikke føler deg 100% involvert etter noen måneder, så ta praten. Og gå videre dersom han ikke oppfyller dine ønsker og verdier. Et år er lenge og vente og det skal ikke være slik i et sunt forhold uavhengig av årsaken hans. Du skal føle deg elsket og ønsket. Anonymkode: fe10f...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Her ville kjæresten offentliggjøre oss på FB etter 4 mnd. Etter 6 mnd ble jeg introdusert for hele familien. Om jeg hadde følt meg som en hemmelighet hadde jeg avsluttet rimelig raskt. Anonymkode: e1224...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå