AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:05 #1 Del Skrevet mandag kl 18:05 Jeg ser på den engelske serien "Nytt liv i East End" eller "Call the mid wife" som den heter på engelsk. I episodene ser vi at babyer blir født og ser omtrent at de kommer ut blodige og med navlestrengen intakt. Hvordan i alle dager klarer de det når de filmer i et filmstudio? Er skuespillerne gravide og føder på riktig eller er det klipping? Anonymkode: 25f8e...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet mandag kl 22:06 #2 Del Skrevet mandag kl 22:06 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ser på den engelske serien "Nytt liv i East End" eller "Call the mid wife" som den heter på engelsk. I episodene ser vi at babyer blir født og ser omtrent at de kommer ut blodige og med navlestrengen intakt. Hvordan i alle dager klarer de det når de filmer i et filmstudio? Er skuespillerne gravide og føder på riktig eller er det klipping? Anonymkode: 25f8e...b52 Med alt man ser i filmen og serier, tenker jeg at å få det til å se ut som en ekte fødsel er barnemat (pun intended). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå