AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Jeg må gå på antibiotika i noen dager grunnet brukket fot komplisert brudd med to operasjoner og forhøyet infeksjonsfare etter reoperasjon. Vet at det er bra å drikke Biola under antibiotika, men hvor mye er nok for å unngå antibiotikamage? Tar også melkesyrebakterier (2 stk idoform) daglig. Tar en morgen og en kveld, ikke samtidig med antibiotika. Sist jeg tok antibiotika (pga infeksjon i visdomstann) fikk jeg ekstreme magesmerter og det kom bare vann ut både foran og bak. Helt jævlig. Prøvde Biola da også, men drakk kanskje for lite. Ble bedre etter noen dager med idoform. Tok ikke idoform under kuren da. Gikk på apocillin da. Vil helst unngå de ekstreme smertene og diaréen igjen. Må ta antibiotika 4 ganger daglig, noe som er litt tungvint siden det må tas en time før eller 2 timer etter mat. Er dicloaxillin jeg går på. Håper jeg tåler den bedre enn apocillin. Anonymkode: 9d04a...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar Når jeg har tatt heftige antibiotika kurer så har ikke bare biola hjulpet måtte ta probiotika også Anonymkode: b1f2d...d41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg har tatt heftige antibiotika kurer så har ikke bare biola hjulpet måtte ta probiotika også Anonymkode: b1f2d...d41 Ja, tar probiotoka (idoform) og. 2 kapsler daglig og ikke samtidig med antibiotikadosen Anonymkode: 9d04a...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, tar probiotoka (idoform) og. 2 kapsler daglig og ikke samtidig med antibiotikadosen Anonymkode: 9d04a...f64 Holder sikkert om du drikker ett glass eller to, men bare biola i seg selv tror jeg ikke hjelper deg heller Anonymkode: b1f2d...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #5 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Holder sikkert om du drikker ett glass eller to, men bare biola i seg selv tror jeg ikke hjelper deg heller Anonymkode: b1f2d...d41 Nei, jeg tar som sagt probiotika (idoform) også. Tar 2 kapsler. Takk, da prøver jeg 2 glass Biola i tillegg Anonymkode: 9d04a...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #6 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg tar som sagt probiotika (idoform) også. Tar 2 kapsler. Takk, da prøver jeg 2 glass Biola i tillegg Anonymkode: 9d04a...f64 Ja det jeg mener er at du kunne sikkert like godt droppa biola når du tar så mye probiotika, at det ikke har så mye å si for din mengde medisin Anonymkode: b1f2d...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja det jeg mener er at du kunne sikkert like godt droppa biola når du tar så mye probiotika, at det ikke har så mye å si for din mengde medisin Anonymkode: b1f2d...d41 Ok. Jeg må ta to kapsler 500 mg dicloaxillin 4 ganger daglig, er ganske høy dose, tror jeg? Eller er det vanlig? Har ikke gått så mye på antibiotika i mitt liv. Vil bare unngå den vonde magen og diaréen. Syns det lukter antibiotika av både tiss og avføring allerede og jeg er bare på dag 2, men det er kanskje vanlig? Tisser mer enn vanlig og. Gleder meg til jeg er ferdig med kuren. Anonymkode: 9d04a...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå