Gå til innhold

Fat av poselen på veggen, helt ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har arvet et fint stort fat i porselen med mønstrer, dyrt merke. Lurte på å henge det til pynt på veggen, men er det helt ut?😄

Anonymkode: 37358...6c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er helt ut, men hva har det å si? Det er du som skal trives i ditt eget hjem😅

Anonymkode: 51797...677

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har arvet et fint stort fat i porselen med mønstrer, dyrt merke. Lurte på å henge det til pynt på veggen, men er det helt ut?😄

Anonymkode: 37358...6c7

Hvis du liker det, så heng det opp! Personlige hjem er tidløse, mens trendhjem er like og må endre for hver nye trend.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det skrevet at det er ut?Og hvilke fjotter gidder å bry seg om hva andre mener? Ha ryggrad og innred hjemmet ditt som du ønsker. 

Anonymkode: e022b...1b7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dette på veggen min blant annet

Screenshot_20250106_195648_SamsungInternet.thumb.jpg.bbc3ce6c68754a32df343a8a0a2a37e3.jpg

og jeg gir også blanke faen om det er trendy eller ikke, om noen mener det er stygt eller ikke, eller hva andre mener om det. Mitt hjem, min pynt, og jeg liker det

Heng det opp ts om du ønsker, eller ikke om du et helt opphengt i trender og moter, men i ditt hjem er det vel du som bestemmer.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vegger, men kjører en eldre stil i møbler også. 
Heng opp fatet ditt, det har affeksjonsverdi❤️ dessuten så er det mye mer spennende med personlige hjem enn trendhus.

Anonymkode: 58274...b35

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vegger, men kjører en eldre stil i møbler også. 
Heng opp fatet ditt, det har affeksjonsverdi❤️ dessuten så er det mye mer spennende med personlige hjem enn trendhus.

Jeg har *veggfat…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne fint hatt det, men jeg har en sånn stil. Med en del retro og eldre møbler. Hummer og kanari-stilen som jeg kaller den 😛

Anonymkode: ae970...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 3 forskjellige veggfat😅 skikkelig gamle som er arvet etter min farmor. 

Om det er in eller ut bryr jeg meg lite om. Har også gamle malerier og møbler fra 40-50 tallet. Hummer og kanari i skjønn forening😁 Jeg er verken moderne eller har et instagramhjem, men jeg liker det slik.

Anonymkode: ff52e...e1c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ett porselensfat på veggen, arbet etter farmor.

Men jeg liker bruke interiør og pynt som jeg selv synes er pent og som betyr noe for meg. Jeg har heller ikke råd til å bytte ut alt idet noen influencere eller en eller annen designer som aldri skal inn i min bolig har bestemt at det ikke lengre er trendy nok...

Anonymkode: e08cf...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det er så ut at det er på tur inn igjen faktisk

Anonymkode: 36757...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror det er inn med litt personlighet, individualisme og egne valg, litt motsvar til alle kjedelige, beige hjem uten snev av personlig smak. 

Anonymkode: 4ed98...f1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en periode med mye grått, hvitt og minimalisme i interiøret, så er jeg sikker på at det svinger tilbake til mer nostalgi. Alt går i bølger.

Og det er fint med gammeldagse antikviteter som "blikkfang" i moderne interiør også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du gjør jo som du vil, men det er litt gammel dame stil i mine øyne 😅 

Anonymkode: 55846...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...