Gjest gotthard Skrevet 4. mars 2006 #1 Del Skrevet 4. mars 2006 flere enn meg som sliter med den nå? kommer ikke inn, har prøvd i tre dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. mars 2006 #2 Del Skrevet 4. mars 2006 Ingen problemer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2006 #3 Del Skrevet 4. mars 2006 Sambo hadde problemer med den tidligere i uken. Og da viste det seg at han tilslutt kom inn hvis han skrev dnbnor.no i steden for dnb.no (eller var det kanskje motsatt? :klø: ) Uansett, verdt ett forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 4. mars 2006 #4 Del Skrevet 4. mars 2006 Vært inne på den flere dager på rad nå uten problemer. Bruker www.nor.no når jeg går inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 4. mars 2006 #5 Del Skrevet 4. mars 2006 kommer inn på siden, får tasta personnr og koder, men når jeg trykker logg inn, så kommer jeg til forsiden og må taste alt på nytt, slik gjentar det seg hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. mars 2006 #6 Del Skrevet 4. mars 2006 Vi har ikke hatt problemer, utenom at enkelte sider har lastet veldig tregt. Innloggingen går på en blunk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. mars 2006 #7 Del Skrevet 4. mars 2006 Har ingen problemer nå - bruker dnbnor.no - men hadde problemer den helgen jeg ble "overført", Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 4. mars 2006 #8 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg hadde samme problemet som deg for en tid tilbake og når jeg hadde tastet engangskoden flrer ganger sperret de kodekortet av sikkerhetsmessige årsaker. Ringte DnB og fikk åpna det igjen. Kanskje det kan være samme problemet du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 4. mars 2006 #9 Del Skrevet 4. mars 2006 prøvd hele uka og ringe kundeservice, men det er utrolig lang venting og penga flyr fort med mobil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 4. mars 2006 #10 Del Skrevet 4. mars 2006 Siden de slo seg sammen, så må du nå gå til http://www.dnbnor.no. Og så må du taste inn personnummeret ditt, ikke kontonummeret ditt, hvis du brukte www.nor.no før. (Been there, done that.) Jeg personlig har ikke opplevd noe tull, men mannen min har det. Hadde forventet litt bedre sikring av data da de slo sammen systemene... Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 4. mars 2006 #11 Del Skrevet 4. mars 2006 no problem her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 4. mars 2006 #12 Del Skrevet 4. mars 2006 Ja, det med å bruke personnummeret istedet for kontonummer er nytt. Da får du beskejd om ny kode og sånn ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 4. mars 2006 #13 Del Skrevet 4. mars 2006 taster personnr og riktige koder, så det er ikke problemet her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 5. mars 2006 #14 Del Skrevet 5. mars 2006 Åpningstider: Hverdager kl 0700 - 2300 Lørdager kl 0900 - 1700 Søndager kl 1500 - 2300 Døgnåpen kontofon og kortsperretjeneste. https://www.dnbnor.no/portal/felles/kontakt...ontext=/person/ Kanskje du kan prøve å ringe i morra? Sikkert ikke så mange som ringer da. Eller du kan være litt sleip å ringe den sperretjenesten og si det er heeeeeeeeelt krise. Mulig de kan se hva som er galt ihvertfall. Sperretjenesten var bemannet sist jeg ringte den ihvertfall og ikke noe automatiske greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 5. mars 2006 #15 Del Skrevet 5. mars 2006 takk, da ska jeg mase på de i morgen, for nå virker faktisk ip-tlf igjen også:-) (så lenge det varer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 5. mars 2006 #16 Del Skrevet 5. mars 2006 ok, grunnen var at jeg bruker opera som nettleser, den virket plutselig ikke lengre på min maskin av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mars 2006 #17 Del Skrevet 5. mars 2006 Fikk ikke opp noe informasjon om kontoene mine jeg, saldo osv altså. Bra jeg har bytta bank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå