Gå til innhold

dnb-nor nettbank

Gjest gotthard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Sambo hadde problemer med den tidligere i uken. Og da viste det seg at han tilslutt kom inn hvis han skrev dnbnor.no i steden for dnb.no (eller var det kanskje motsatt? :klø: )

Uansett, verdt ett forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært inne på den flere dager på rad nå uten problemer. Bruker www.nor.no når jeg går inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

kommer inn på siden, får tasta personnr og koder, men når jeg trykker logg inn, så kommer jeg til forsiden og må taste alt på nytt, slik gjentar det seg hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt problemer, utenom at enkelte sider har lastet veldig tregt. Innloggingen går på en blunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen problemer nå - bruker dnbnor.no - men hadde problemer den helgen jeg ble "overført",

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet som deg for en tid tilbake og når jeg hadde tastet engangskoden flrer ganger sperret de kodekortet av sikkerhetsmessige årsaker. Ringte DnB og fikk åpna det igjen.

Kanskje det kan være samme problemet du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

prøvd hele uka og ringe kundeservice, men det er utrolig lang venting og penga flyr fort med mobil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden de slo seg sammen, så må du nå gå til http://www.dnbnor.no.

Og så må du taste inn personnummeret ditt, ikke kontonummeret ditt, hvis du brukte www.nor.no før. (Been there, done that.)

Jeg personlig har ikke opplevd noe tull, men mannen min har det. Hadde forventet litt bedre sikring av data da de slo sammen systemene...

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det med å bruke personnummeret istedet for kontonummer er nytt. Da får du beskejd om ny kode og sånn ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpningstider:

Hverdager kl 0700 - 2300

Lørdager kl 0900 - 1700

Søndager kl 1500 - 2300

Døgnåpen kontofon og kortsperretjeneste.

https://www.dnbnor.no/portal/felles/kontakt...ontext=/person/

Kanskje du kan prøve å ringe i morra? Sikkert ikke så mange som ringer da.

Eller du kan være litt sleip å ringe den sperretjenesten og si det er heeeeeeeeelt krise. Mulig de kan se hva som er galt ihvertfall.

Sperretjenesten var bemannet sist jeg ringte den ihvertfall og ikke noe automatiske greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

takk, da ska jeg mase på de i morgen, for nå virker faktisk ip-tlf igjen også:-) (så lenge det varer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

ok, grunnen var at jeg bruker opera som nettleser, den virket plutselig ikke lengre på min maskin av en eller annen grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bjørnsdatter

Fikk ikke opp noe informasjon om kontoene mine jeg, saldo osv altså.

Bra jeg har bytta bank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...