AnonymBruker Skrevet i går, 13:54 #21 Del Skrevet i går, 13:54 Har dieselvarmer. Bruker app. Skrur den på før jeg skal på jobb. Kan å legge inn faste tider til faste dager. Jeg gjør ikke det. Siden jeg ikke begynner i noen fast tid på jobb. Anonymkode: 96bf6...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet i går, 14:50 #22 Del Skrevet i går, 14:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Satan. Hvilken krets hadde du den på? Anonymkode: 0cac0...28d Ikke sikker på om jeg helt skjønner. 7kW er ikke mye til effekt på en elbil. Bilen bruker jo 20'000W bare på å holde bilen rullende på motorveien... Og gjerne opp mot 200'000W når man gir på for å komme opp i 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:19 #23 Del Skrevet i går, 16:19 Nyeste generasjon Ford Explorer hybrid (ikke den lille teite elbilen de har kommet med etterpå), kan forvarmes via app gjennom å sette i gang motoren. Jeg kjøpte en slik Explorer helt ny i 2020 men det varte og gikk før appen ble særlig stabil. I noen måneder kunne jeg ikke bruke denne funksjonen fordi appen klikket, noe softwarefeil. Ble til slutt lei av diverse elektronikk som ikke funket og som ikke ble utbedret av merkeverkstedet fordi det var manko på deler og/eller avventet softwareoppdatering og oppgraderte deler, på en bil til nesten en million. Solgte den og kjøpte i stedet en 90-talls Ford Explorer Den har defa og jeg har ingen intensjoner om å prakke på bilen apper, for hele poenget var å slippe det. Men hvis du vil ha en ny bil som ikke er elbil og som kan forvarmes gjennom app, så er altså Ford Explorer en mulighet. En kompis har en Toyota RAV4 plug-in hybrid med mulighet for forvarming gjennom app, men funksjonen fungerer ikke for ham enda og han har vært mye plaget med infotainment og app, dessverre. Anonymkode: 339c0...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:11 #24 Del Skrevet i går, 19:11 Jeg varmer bensinbilen via DEFA kupevarmer og en smartkontakt som styres via app. Har satt opp en tidsplan i appen. Starter 1 time før jeg skal kjøre og da har jeg varm bil og forvarmet motor. Det funker selvsagt ikke uten tilgang på strøm. Anonymkode: 63c82...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 23 timer siden #25 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har hatt to Volvoer med integrert originaldieselvarmer. Da sjekker den om du har nok strøm, og om du har nok drivstoff før den starter, og det tar omtrent en halvtime før bilen blir varm da den varmer kjølevæsken, sirkulerer den i motoren og starter varmeapparatet i bilen for å varme opp kupeen. Da kommer man til en bil med driftsvarm motor og varm kupe. Elbilen trenger omtrent ti minutter før den er kupevarm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå