AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Skrevet 6. januar Jeg har 75% stilling og er nå blitt sykemeldt 60%. Leder mener jeg skal jobbe 40% av 100%, noe alle jeg har snakket med mener er feil. man er da sykemeldt fra sin stilling og ikke hva man kunne hatt? Men leder mener jeg skal jobbe ca 15 timer i uka. Jeg mener det er ca 10. Hva blir rett her. Anonymkode: 16072...050 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har 75% stilling og er nå blitt sykemeldt 60%. Leder mener jeg skal jobbe 40% av 100%, noe alle jeg har snakket med mener er feil. man er da sykemeldt fra sin stilling og ikke hva man kunne hatt? Men leder mener jeg skal jobbe ca 15 timer i uka. Jeg mener det er ca 10. Hva blir rett her. Anonymkode: 16072...050 60% av din stillingsprosent. Hadde en leder som prøvde seg her. Så du har rett Anonymkode: d5384...36f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Skrevet 6. januar Om de har et ordentlig system som de legger sykemeldingen din inn i skal systemet regne ut hvor mange timer du skal jobbe. Be om å gå igjennom vaktplanen din sammen med leder. Jeg har jobbet som leder i flere år og har aldri hatt dialog med en ansatt om at de skal jobbe i en annen prosent enn det sykemelding og friskmeldingsdelen tilsier. Meget spesielt. Anonymkode: a5eaa...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå