AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:43 #1 Del Skrevet mandag kl 15:43 Selv liker jeg beltestakk best 😊 dere? Anonymkode: 0e9b1...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet mandag kl 15:58 #2 Del Skrevet mandag kl 15:58 Rondastakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet mandag kl 16:05 #3 Del Skrevet mandag kl 16:05 Rukkastakk med ope liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:12 #4 Del Skrevet mandag kl 16:12 Aust-Agder er nydelig Anonymkode: 91acb...288 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet mandag kl 23:52 #5 Del Skrevet mandag kl 23:52 (endret) Romeriksbunaden i rødt syns eg er vakrast Endret 6 timer siden av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:00 #6 Del Skrevet i går, 00:00 For meg er det delt førsteplass mellom Nordhordland festbunad og Hardangerbunaden (Kvam). Selv har jeg Ørskogbunad, og selv om jeg er veldig glad i den, så er den mildt sagt kjedelig. Foretrekker bunader man kan sette sitt eget preg på, og det har sistnevnte veldig lite av. Skal igang og sy min egen Nordhordland festbunad etter hvert 😊 Anonymkode: 2fb21...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:07 #7 Del Skrevet i går, 00:07 Nordlandsbunad i grønn synes jeg er veldig fin Anonymkode: a2d95...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Hardangerbunaden, både for menn og kvinner. Anonymkode: 75200...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Fanabunad. Men den må ha personlig preg og ikke være den standard husflid-versjonen. Anonymkode: 0714e...48a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Det er ikke en bunad som lages i dag, men synes brudedrakten fra Gikling har de nydeligste broderiene, og skulle ønske det kunne være slike broderier i nordmørsbunaden. Anonymkode: ec5ff...efc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Hardanger vinterbunad Anonymkode: 979a3...525 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Fusa bunad🥰 Den skulle jeg ønsket at jeg kunne ha. https://www.norskflid.no/bunad/bunader/vestland/rekonstruert-kvinnebunad-fra-fusa/fusa-rekonstruert/ Anonymkode: bcca3...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden De fleste fra Gudbrandsdalen Anonymkode: dac84...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden Hardangerbunad og beltestakk (jeg har den siste selv, arv etter mormor). Anonymkode: 4c121...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden Rogaland bunad, lundeby og Hardanger. Silje drakten er også fin. Anonymkode: ce379...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden Sunnmørsbunaden er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Aust-Agder er nydelig Anonymkode: 91acb...288 Helt enig, Åmlibunaden er min favoritt. Anonymkode: 1f6de...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Slår et slag for den jeg har selv… Vest-Telemark, rødsøm❤️ Anonymkode: 46aa1...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Valdresbunad, den eldre varianten 😊Elsker broderiene på ermer og krage 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå