AnonymBruker Skrevet 6. januar 2025 #1 Skrevet 6. januar 2025 har opplevd at noen fløflekker har vokst, men det kan de visst gjøre med alderen. Men ser de ok ut i farge/fasong? Anonymkode: db165...3d5
Uanonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #2 Skrevet 6. januar 2025 Den øverste har litt uklar avgrensning til resten av huden, noe som er et "faresignal". Nummer to fra toppen er veldig mørk. Tror ikke de nødvendigvis er farlige, men kanskje greit å sjekke ut. Resten ser helt ufarlige ut.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2025 #3 Skrevet 6. januar 2025 Skulle stått føflekk, og ikke fløflekk😂 TS Anonymkode: db165...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2025 #4 Skrevet 6. januar 2025 Hei, ingen her har lov til å svare på det. Om så en lege eller annet kvalifisert helsepersonell skulle lese innlegget, så er det ikke tillatt at de gir noen faglig tolkning. Du må oppsøke lege. (Hvis ikke du bor i nærheten av et apotek som tilbyr føflekkscanning). Anonymkode: 66b62...97c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2025 #5 Skrevet 6. januar 2025 Syns ikke noen av de der så farlige ut. Men jeg har ikke sett på så mange føflekker. At de står ut er nødvendigvis ikke noe faresignal, men har du mange ville jeg fått legen til å se over 😊 Anonymkode: 0870e...bc7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2025 #6 Skrevet 6. januar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, ingen her har lov til å svare på det. Om så en lege eller annet kvalifisert helsepersonell skulle lese innlegget, så er det ikke tillatt at de gir noen faglig tolkning. Du må oppsøke lege. (Hvis ikke du bor i nærheten av et apotek som tilbyr føflekkscanning). Anonymkode: 66b62...97c Nei, men jeg spør ikke etter faglig vurdering. Jeg hører etter om noen tenker det er bekymringsverdig, den ene(øverste) er på en litt uheldig plass så har drøyet det veldig med å sjekke 😅 Anonymkode: db165...3d5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2025 #7 Skrevet 6. januar 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, men jeg spør ikke etter faglig vurdering. Jeg hører etter om noen tenker det er bekymringsverdig, den ene(øverste) er på en litt uheldig plass så har drøyet det veldig med å sjekke 😅 Anonymkode: db165...3d5 Vet du at det finnes digital hudlege 😊 Anonymkode: 0870e...bc7
Honey Dew Skrevet 6. januar 2025 #8 Skrevet 6. januar 2025 Du spør ikke kg om det. For alije ting oppsøker du lege. Noen apotek tilbyr også føflekkskanning. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2025 #9 Skrevet 6. januar 2025 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vet du at det finnes digital hudlege 😊 Anonymkode: 0870e...bc7 Det visste jeg ikke, takk for tips. Da skal jeg sjekke det ut☺️ Anonymkode: db165...3d5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2025 #10 Skrevet 6. januar 2025 Sjekk de hos fagpersoner. Anonymkode: 95d1b...d45 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå