Bergensmann45 Skrevet mandag kl 14:12 #1 Del Skrevet mandag kl 14:12 Hvordan skal en fortelle den nye partner at en bruker tissebleier og at om natt hvis ikke bruker kan bli vått i sengen. hva tenker dere kvinner om dette og hva synes du om at partner bruker bleier ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:34 #2 Del Skrevet mandag kl 19:34 Den er nok kinkig, ja. Jeg hadde ikke sagt «bruker bleier», men heller «jeg sliter litt med urinveislekkasje om natten». Videre: «Når jeg bruker innlegg så er det ikke noe problem.» Håper du har en pen pysjamasbukse over. Lykke til🤞 Anonymkode: 1c262...5cd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:35 #3 Del Skrevet mandag kl 19:35 Jeg hadde spurt om hva som er årsaken til at du må bruke bleier , og om hva slags hjelp og behandling du hadde prøvd ? Er det en skade , livsstil eller medisinsk problem ? Anonymkode: 1653f...2f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:43 #4 Del Skrevet mandag kl 21:43 Finns andre hjelpemidler enn bleier til en mann på 45 år, så dette er nok trolling Anonymkode: 8543e...38b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden TS er en som tenner på wet sex, så jeg hadde ikke tatt denne tråden seriøst nei. Og det er dårlig gjort å legge ut sånt, da det faktisk er en god del voksne som sliter med urinlekkasjer. Anonymkode: e2ab5...ce3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS er en som tenner på wet sex, så jeg hadde ikke tatt denne tråden seriøst nei. Og det er dårlig gjort å legge ut sånt, da det faktisk er en god del voksne som sliter med urinlekkasjer. Anonymkode: e2ab5...ce3 Hvorfor legger de ikke slikt på seksualitets forumet? Da er det tydelig hva de er ute etter, uten å " lure" folk til å svare på et såkalt " uskyldig" innlegg. Anonymkode: 5dee2...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden TS har du et medisinsk problem? Om dette bare er et forsøk på og prese din sexualitet over på folk som ikke er i sexualforumet (altså ikke prøver å lese om sexualitet) så synes jeg du er skikelig respektløs! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden 😅 ok, selv på seksualitetsforumet er det vel få kvinner som tenner på bleier. Jeg ønsker ikke å vite hva wet sex er men det slår meg som ganske lite miljøvennlig å bruke bleier uten medisinske årsaker. Anonymkode: 1c262...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå