Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal en fortelle den nye partner at en bruker tissebleier og at om natt hvis ikke bruker kan bli vått i sengen. 
hva tenker dere kvinner om dette og hva synes du om at partner bruker bleier ? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den er nok kinkig, ja. 

Jeg hadde ikke sagt «bruker bleier», men heller «jeg sliter litt med urinveislekkasje om natten». Videre: «Når jeg bruker innlegg så er det ikke noe problem.» 

Håper du har en pen pysjamasbukse over. Lykke til🤞

Anonymkode: 1c262...5cd

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spurt om hva som er årsaken til at du må bruke bleier , og  om hva slags hjelp og behandling du hadde prøvd ? 
Er det en skade , livsstil eller medisinsk problem ? 

Anonymkode: 1653f...2f0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Finns andre hjelpemidler enn bleier til en mann på 45 år, så dette er nok trolling

Anonymkode: 8543e...38b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS er en som tenner på wet sex, så jeg hadde ikke tatt denne tråden seriøst nei. Og det er dårlig gjort å legge ut sånt, da det faktisk er en god del voksne som sliter med urinlekkasjer.

Anonymkode: e2ab5...ce3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS er en som tenner på wet sex, så jeg hadde ikke tatt denne tråden seriøst nei. Og det er dårlig gjort å legge ut sånt, da det faktisk er en god del voksne som sliter med urinlekkasjer.

Anonymkode: e2ab5...ce3

Hvorfor legger de ikke slikt på seksualitets forumet? Da er det tydelig hva de er ute etter, uten å " lure" folk til å svare på et såkalt " uskyldig" innlegg. 

Anonymkode: 5dee2...b20

• Nyttig 1
Skrevet

TS har du et medisinsk problem? Om dette bare er et forsøk på og prese din sexualitet over på folk som ikke er i sexualforumet (altså ikke prøver å lese om sexualitet) så synes jeg du er skikelig respektløs!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

😅 ok, selv på seksualitetsforumet er det vel få kvinner som tenner på bleier. 

Jeg ønsker ikke å vite hva wet sex er men det slår meg som ganske lite miljøvennlig å bruke bleier uten medisinske årsaker. 

Anonymkode: 1c262...5cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 20.35):

Jeg hadde spurt om hva som er årsaken til at du må bruke bleier , og  om hva slags hjelp og behandling du hadde prøvd ? 
Er det en skade , livsstil eller medisinsk problem ? 

Anonymkode: 1653f...2f0

Det er både en skade fra en voldshendelse men kanskje også pga startet med wetsex tidlig og har nok litt svak lukkemuskel siden det er mulig å tisse med ereksjon . 
det er ikke sikkert at det er årsaken. Men jeg har tenkt at det kan være en årsak ? 
men nå da, hvordan hadde du taklet det? 

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd uridom?

Anonymkode: 165bb...433

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...