Gå til innhold

Bruk av bleier

Bergensmann45

Anbefalte innlegg

Hvordan skal en fortelle den nye partner at en bruker tissebleier og at om natt hvis ikke bruker kan bli vått i sengen. 
hva tenker dere kvinner om dette og hva synes du om at partner bruker bleier ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er nok kinkig, ja. 

Jeg hadde ikke sagt «bruker bleier», men heller «jeg sliter litt med urinveislekkasje om natten». Videre: «Når jeg bruker innlegg så er det ikke noe problem.» 

Håper du har en pen pysjamasbukse over. Lykke til🤞

Anonymkode: 1c262...5cd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spurt om hva som er årsaken til at du må bruke bleier , og  om hva slags hjelp og behandling du hadde prøvd ? 
Er det en skade , livsstil eller medisinsk problem ? 

Anonymkode: 1653f...2f0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns andre hjelpemidler enn bleier til en mann på 45 år, så dette er nok trolling

Anonymkode: 8543e...38b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS er en som tenner på wet sex, så jeg hadde ikke tatt denne tråden seriøst nei. Og det er dårlig gjort å legge ut sånt, da det faktisk er en god del voksne som sliter med urinlekkasjer.

Anonymkode: e2ab5...ce3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS er en som tenner på wet sex, så jeg hadde ikke tatt denne tråden seriøst nei. Og det er dårlig gjort å legge ut sånt, da det faktisk er en god del voksne som sliter med urinlekkasjer.

Anonymkode: e2ab5...ce3

Hvorfor legger de ikke slikt på seksualitets forumet? Da er det tydelig hva de er ute etter, uten å " lure" folk til å svare på et såkalt " uskyldig" innlegg. 

Anonymkode: 5dee2...b20

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS har du et medisinsk problem? Om dette bare er et forsøk på og prese din sexualitet over på folk som ikke er i sexualforumet (altså ikke prøver å lese om sexualitet) så synes jeg du er skikelig respektløs!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

😅 ok, selv på seksualitetsforumet er det vel få kvinner som tenner på bleier. 

Jeg ønsker ikke å vite hva wet sex er men det slår meg som ganske lite miljøvennlig å bruke bleier uten medisinske årsaker. 

Anonymkode: 1c262...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...