AnonymBruker Skrevet i går, 13:57 #1 Del Skrevet i går, 13:57 Det har det egentlig alltid vært. Men jeg visste ikke at jeg kom til å ende med ett barn, når jeg alltid har ønsket flere, og søsken til barnet mitt. Det er en stor sorg for meg, og da er kanskje ikke dette det perfekte yrket for meg, slik jeg trodde. I tillegg fikk jeg faktisk deltidsjobb selv om jeg har nettopp har startet på utdanningen, og derfor kan veldig lite. Jeg må spørre mye om hjelp, i tillegg til at jeg har lest meg mye opp selv. Hadde ikke søkt på denne jobben enda hadde jeg visst at det var så omfattende og vanskelig. Jeg er helt i villrede. Føler jeg har kommet helt skjevt ut med dårlig start og utgangspunkt, og dårlig inntrykk siden jeg kan så lite. Har nettopp startet på 2 år videreutdanning som barnepleier. Jeg kan ikke jobbe med tunge stell som hjelpepleier pga rygg og nakke, og kan av samme grunn ikke jobbe som sekretær som jeg gjorde litt tidligere. Hva ville du gjort i denne situasjonen? Anonymkode: cab7d...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:08 #2 Del Skrevet i går, 14:08 Alle må spørre om hjelp når de er ny i en jobb, alle synes det er tungt begynne i ny jobb. Anonymkode: 6cc15...b6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet i går, 14:12 #3 Del Skrevet i går, 14:12 Gi det litt tid. Ikkje bestem deg så fort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:25 #4 Del Skrevet i går, 14:25 Jeg har ikke bestemt meg, er bare så veldig usikker. Jeg har jo alltid hatt lyst til dette. Føler ikke alle som jobber der synes det er greit at jeg spør så mye. Skulle vitkelig hatt utdanninga før jeg søkte, men det er for sent å ha skjønt det nå. Anonymkode: cab7d...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:32 #5 Del Skrevet i går, 14:32 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke bestemt meg, er bare så veldig usikker. Jeg har jo alltid hatt lyst til dette. Føler ikke alle som jobber der synes det er greit at jeg spør så mye. Skulle vitkelig hatt utdanninga før jeg søkte, men det er for sent å ha skjønt det nå. Anonymkode: cab7d...7fa Men de visste jo hvilken utdannelse du hadde når de ansatte deg, så de må jo ha ment at det var greit. Ikke tenk så mye på det du. Alle spør mye i starten, det gjorde jeg og i min jobb de første månedene. Hvis du glemmer lett så skriv ned svarene du får. Er det noen ting du kan finne svar på ved å søke selv eller lese pensum? Anonymkode: 110ec...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:33 #6 Del Skrevet i går, 14:33 Det er bedre at du spør for mye i starten, enn at du ikke spør i det hele tatt. Tyder på at du er interessert og ønsker å lære. De vet jo kanskje at du ikke har tatt utdanningen, da er det også naturlig at du spør. Anonymkode: 99d1c...0ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:37 #7 Del Skrevet i går, 14:37 Jeg er sikker på at dette kommer til å gå kjempefint! Jeg tror ikke det er tilfeldig at du alltid har hatt lyst til dette og nå jobber du som det:) gi det tid. Og gi deg tid til å være ny. Ikke alle er like hyggelige med nye folk desverre. Men det er mange ganger bedre å spørre når man er usikker enn å la være Anonymkode: 418a2...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå