Gå til innhold

Sperret kort hos Bank Norwegian - kundeservice


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De har altså sperret kortet mitt midlertidig. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg har nå sittet i kø i over en time for å få vite hvorfor og eventuelt få åpnet det igjen. EN time! Er dette normalt, hva slags kundeservice er dette? 

Tenker det ender med at jeg avslutter hele kundeforholdet. 

Anonymkode: 4f026...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

De har altså sperret kortet mitt midlertidig. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg har nå sittet i kø i over en time for å få vite hvorfor og eventuelt få åpnet det igjen. EN time! Er dette normalt, hva slags kundeservice er dette? 

Tenker det ender med at jeg avslutter hele kundeforholdet. 

Anonymkode: 4f026...8ea

Har du tastet feil kode mer enn 3 ganger sperres det automatisk i 24 timer.

Anonymkode: 2f52d...07f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sitter å venter på svar hos udi. 2 timer har jeg ventet. Er nr 2 i køen nå da.

Anonymkode: fe179...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

De har altså sperret kortet mitt midlertidig. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg har nå sittet i kø i over en time for å få vite hvorfor og eventuelt få åpnet det igjen. EN time! Er dette normalt, hva slags kundeservice er dette? 

Tenker det ender med at jeg avslutter hele kundeforholdet. 

Anonymkode: 4f026...8ea

Hallo! Du vet ikke årsaken. Da venter du med avgjørelsen til du får avklart hva som er skjedd?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noe unormal aktivitet på kontoen?

Anonymkode: e4d73...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det noe unormal aktivitet på kontoen?

Anonymkode: e4d73...2b9

Ja, det var det det sto. 

Anonymkode: 4f026...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rødstrupa skrev (6 minutter siden):

Hallo! Du vet ikke årsaken. Da venter du med avgjørelsen til du får avklart hva som er skjedd?!

Eller avslutter kundeforholdet på grunn av dårlig kundeservice. 

Anonymkode: 4f026...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sitter å venter på svar hos udi. 2 timer har jeg ventet. Er nr 2 i køen nå da.

Anonymkode: fe179...f10

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: 28ed8...b6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tre timer tok det. 

Anonymkode: 4f026...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De har altså sperret kortet mitt midlertidig. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg har nå sittet i kø i over en time for å få vite hvorfor og eventuelt få åpnet det igjen. EN time! Er dette normalt, hva slags kundeservice er dette? 

Tenker det ender med at jeg avslutter hele kundeforholdet. 

Anonymkode: 4f026...8ea

Ja, ja vil du avslutte kundeforholdet så er ve det greit for dem?

Kort sperres automatisk når de blir forsøkt misbrukt, så være glad for at systemet fungerer. 

Anonymkode: c495c...006

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (2 timer siden):

Hallo! Du vet ikke årsaken. Da venter du med avgjørelsen til du får avklart hva som er skjedd?!

 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, ja vil du avslutte kundeforholdet så er ve det greit for dem?

Kort sperres automatisk når de blir forsøkt misbrukt, så være glad for at systemet fungerer. 

Anonymkode: c495c...006

Det er da ikke det at kortet er sperret TS klager over. Det kan det jo være en veldig god grunn til. Problemet er at det tar evigheter å komme i kontakt med dem når man lurer på noe (og sikkert har bruk for pengene). Det må det være lov å bli frustrert over. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, ja vil du avslutte kundeforholdet så er ve det greit for dem?

Kort sperres automatisk når de blir forsøkt misbrukt, så være glad for at systemet fungerer. 

Anonymkode: c495c...006

Jepp. Sånn funker det. Og det ville ha skjedd i hvilken som helst annen bank også. 
Du skal prise seg lykkelig for at banken oppdaget dette og hindret misbruk. 
jeg jobber i bransjen og vet hvordan dette fungerer

Anonymkode: 9c894...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp. Sånn funker det. Og det ville ha skjedd i hvilken som helst annen bank også. 
Du skal prise seg lykkelig for at banken oppdaget dette og hindret misbruk. 
jeg jobber i bransjen og vet hvordan dette fungerer

Anonymkode: 9c894...0c4

Og det tar ikke så lang tid og få svar tilbake

Anonymkode: 9c894...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og det tar ikke så lang tid og få svar tilbake

Anonymkode: 9c894...0c4

Jo, det tok faktisk tre timer å få svar. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jepp. Sånn funker det. Og det ville ha skjedd i hvilken som helst annen bank også. 
Du skal prise seg lykkelig for at banken oppdaget dette og hindret misbruk. 
jeg jobber i bransjen og vet hvordan dette fungerer

Anonymkode: 9c894...0c4

Det var jo ikke det som var problemet. Problemet var at jeg måtte vente tre timer i kø for å komme igjennom på kundeservice. 

Anonymkode: 4f026...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Påkrevd skrev (2 timer siden):

 

Det er da ikke det at kortet er sperret TS klager over. Det kan det jo være en veldig god grunn til. Problemet er at det tar evigheter å komme i kontakt med dem når man lurer på noe (og sikkert har bruk for pengene). Det må det være lov å bli frustrert over. 

Det er første arbeidsdag eller lang fri, da er det alltid kø hos kundeservice der mange vil ha kontakt. 
Å sette seg til å ringe en kundeservice midt på ettermiddagen når alle andre ringer, fremfor å ringe tidlig p formiddagen medfører kø. Man kan faktisk ikke forvente at alle kundeservicer skal ansette dobbelt opp for å ta unna en mandag etter langfri. 
En hver fornuftig person har og mer enn ett kredittkort. Så har ts bare dette ene kortet for å betale med, så kan hun takke seg selv også der. 

 

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og det tar ikke så lang tid og få svar tilbake

Anonymkode: 9c894...0c4

Er det for lenge å vente, så finn en annen bank da!  Nå har du vel fått svar?
 

Anonymkode: c495c...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er første arbeidsdag eller lang fri, da er det alltid kø hos kundeservice der mange vil ha kontakt. 
Å sette seg til å ringe en kundeservice midt på ettermiddagen når alle andre ringer, fremfor å ringe tidlig p formiddagen medfører kø. Man kan faktisk ikke forvente at alle kundeservicer skal ansette dobbelt opp for å ta unna en mandag etter langfri. 
En hver fornuftig person har og mer enn ett kredittkort. Så har ts bare dette ene kortet for å betale med, så kan hun takke seg selv også der. 
 

Anonymkode: c495c...006

Jeg har aldri hatt problemer med å komme gjennom til min bank, uansett tidspunkt. Det er helt normalt, og egentlig å forvente at det fordeles personell etter når man vet det er ekstra trykk. Spesielt i en bank. Til sammenlikning fordeler man ikke antall snøbrøytere jevnt utover året. Ganske sikker på at de fleste er i beredskap nå. At det er ettermiddagen etter juleferie spiller ingen rolle. I sin tid jobbet jeg selv delvis med kundeservice innen deler til bl.annet fritidsbåter. Å sørge for ekstra tilgjengelighet i forbindelse med fellesferien, rundt påsketider da mange tar båtklargjøring osv. var en selvfølge. Det er tross alt fornøyde kunder de fleste bedrifter lever av. 
Antall kredittkort TS har er det ingen andre som har noe med. Det kan være flere gode grunner til at folk ikke har fler enn ett. 
 

Endret av Påkrevd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: 28ed8...b6e

Nei, om du klarer å lese HI så er deg jo ett spørsmål det angående ventetid hos kundeservice. 1+1= 5. 

Anonymkode: fe179...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er første arbeidsdag eller lang fri, da er det alltid kø hos kundeservice der mange vil ha kontakt. 
Å sette seg til å ringe en kundeservice midt på ettermiddagen når alle andre ringer, fremfor å ringe tidlig p formiddagen medfører kø. Man kan faktisk ikke forvente at alle kundeservicer skal ansette dobbelt opp for å ta unna en mandag etter langfri. 
En hver fornuftig person har og mer enn ett kredittkort. Så har ts bare dette ene kortet for å betale med, så kan hun takke seg selv også der. 

 

 

Er det for lenge å vente, så finn en annen bank da!  Nå har du vel fått svar?
 

Anonymkode: c495c...006

Jeg har da mer enn ett kort og var ikke på noen måte i noen krise, men det må da likevel være lov å lage en tråd om lang ventetid på kundeservice?

For øvrig var det arbeidsdag både torsdag og fredag forrige uke for mange, inkludert Bank Norwegian. 

Anonymkode: 4f026...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...