AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Jeg vant et gavekort i en julekalender, 23.desember, på Facebook på det lokale kjøpesenteret. De skulle si ifra når gavekortet var klart til og hentes, men har enda ikke fått melding ? Når kan jeg purre på dette ? Kan jeg det, og hvordan gjøre det uten å virke utaknemlig/sur ? Anonymkode: bcafe...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vant et gavekort i en julekalender, 23.desember, på Facebook på det lokale kjøpesenteret. De skulle si ifra når gavekortet var klart til og hentes, men har enda ikke fått melding ? Når kan jeg purre på dette ? Kan jeg det, og hvordan gjøre det uten å virke utaknemlig/sur ? Anonymkode: bcafe...033 Er bare å ringe eller stikke innom og spørre? Det kan an å være høflig om du er redd for å virke sur Anonymkode: f6db3...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er bare å ringe eller stikke innom og spørre? Det kan an å være høflig om du er redd for å virke sur Anonymkode: f6db3...4ff går an, skulle det stå Anonymkode: f6db3...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Dette er første arbeidsdag etter juleferien for mage. Gi det iallfall uken før du spør. Anonymkode: 9e685...5ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå