AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #1 Del Skrevet i går, 11:08 Hei, Jeg og samboer skal bestille fertilitetsutredning da vi som mange andre sliter med å bli gravid. Vi bor i Fredrikstad, men tenker Oslo sikkert har flere muligheter her. Noen som har klinikker å anbefale? Sett på Medicus og C-medical blant annet. Medicus virker veldig proffe, men lite ledige timer og ingenting på kveldstid/etter arbeidstid. C-medical har på kveldstid, men svarer ikke når jeg har prøvd å ringe, noe som gir et dårlig inntrykk 😅 Sædprøve bør leveres først kanskje? Og når i syklus bør man egentlig ta utredning? Skjønner man ikke bør gjøre det under mensen, men kanskje heller ikke rett etter eggløsning i tilfelle man da er gravid? Anonymkode: f5ef0...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet i går, 11:44 #2 Del Skrevet i går, 11:44 Ta kontakt med en klinikk og hør med dem hvordan de gjør utredningen. Tenkte ikke over hvor jeg var i syklusen. Fikk en time og fikk sjekket meg i ein gynekologisk undersøkelse og blodprøver og så ga samboeren sædprøve. Vi har brukt Medicus bare i en annen del av landet. Veldig fornøyd med de. Svarer kjapt telefonen og på nett. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå