AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #1 Del Skrevet i går, 11:02 De gangene meg og damen min tar en kosekveld der vi drikker en del alkohol, så blir vi begge to gjerne enda mer kåt som fører til mer foreplay, klining, diggere sex, lengre sex, og at vi gjerne gjør litt mer spicy ting med hverandre som vi sikkert ikke hadde gjort edru. Bare oss? Er dette normalt? Anonymkode: cfd71...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet i går, 11:04 #2 Del Skrevet i går, 11:04 Ikke nødvendigvis kåtere, men man slipper litt på hemninger 😊 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:18 #3 Del Skrevet i går, 11:18 Opplever at kvinner blir kåtere, men menn bare mindre kresne. Anonymkode: 729d2...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:34 #4 Del Skrevet i går, 11:34 Stillalive skrev (18 minutter siden): Ikke nødvendigvis kåtere, men man slipper litt på hemninger 😊 Det tenker jeg også. Å ha sex handler mye om å våge å være seg selv. Det er nok ikke lysten som øker, men hindringene forsvinner, fordi skamfølelsen dunster bort med promille. Plutselig kan du sette ord på hva du virkelig ønsker, og følge opp med handling. Godt humør hører også med. Det gir bedre sex. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Opplever at kvinner blir kåtere, men menn bare mindre kresne. Anonymkode: 729d2...453 Effekten er nok størst på kvinner ja. De har så mange hemninger, når den demningen brister da kan det flomme over. Mindre kresen stemmer nok for menn. De fleste blir positive av alkohol, litt rause. Anonymkode: d823f...185 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet i går, 11:52 #5 Del Skrevet i går, 11:52 Som Shakespeare sa om alkohol: "Den øker lysten, men svekker evnen". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet i går, 12:46 #6 Del Skrevet i går, 12:46 Jeg er like kåt med eller uten alkohol innabords. Et glass rødvin gjør meg mer avslappet bare 🍷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet i går, 12:49 #7 Del Skrevet i går, 12:49 Nei. Normalt er alkohol den største dreperen for sexlysten som finnes for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:55 #8 Del Skrevet i går, 12:55 Rødvin gjør meg kåtere. Annen alkohol fungerer ikke på samme måte. K55 Anonymkode: 175b4...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:45 #9 Del Skrevet i går, 13:45 takinova skrev (1 time siden): Som Shakespeare sa om alkohol: "Den øker lysten, men svekker evnen". Litt salongberuset går bra. Har lært meg etterhvert å "treffe med mengden". Det gjør at jeg holde ut lenger, men beholder hardheten. Damen meeeget fornøyd 😉 Anonymkode: 7d100...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:50 #10 Del Skrevet i går, 13:50 Jeg slipper hemningene mine kanskje. For mannen spør hver gang vi har fri fra jobb. Vil du ha vin kanskje? For da vet han jo at det blir litt annen sex. Jeg flirer jo av han når han spør om det. For jeg vet jo hva han tenker. Anonymkode: 41aa3...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet i går, 13:50 #11 Del Skrevet i går, 13:50 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De gangene meg og damen min tar en kosekveld der vi drikker en del alkohol, så blir vi begge to gjerne enda mer kåt som fører til mer foreplay, klining, diggere sex, lengre sex, og at vi gjerne gjør litt mer spicy ting med hverandre som vi sikkert ikke hadde gjort edru. Bare oss? Er dette normalt? Anonymkode: cfd71...9a9 Alkohol forsterker følelser. Heldigvis for vår del, må vi ikke drikke for å bli ville og gale. Faktisk liker vi å være edru. Allikevel, bittelitt innabords er helt greit, skulle det bli sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:54 #12 Del Skrevet i går, 13:54 Eg kjenner auka kåtskap etter eg har drukke rusdrykk. Mengda kåtskap varierar etter kva rusdrykk det er, og søkk om ein får i seg ovelege mengder av det. Anonymkode: 0c489...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:02 #13 Del Skrevet i går, 14:02 Min erfaring er at alkohol senker guarden og slipper ut den egentlige «deg». Så hvis dama er en kåt løvinne i fylla og prippen og aseksuell som edru, hva er det hun holder inne til daglig, og hvorfor? Anonymkode: f4c3b...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:43 #14 Del Skrevet i går, 14:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De gangene meg og damen min tar en kosekveld der vi drikker en del alkohol, så blir vi begge to gjerne enda mer kåt som fører til mer foreplay, klining, diggere sex, lengre sex, og at vi gjerne gjør litt mer spicy ting med hverandre som vi sikkert ikke hadde gjort edru. Bare oss? Er dette normalt? Anonymkode: cfd71...9a9 Nei det er ikke bare dere. Personlig så har alkohol motsatt effekt. Siste jeg tenker på når jeg er påvirket av alkohol, er sex. Tipper det er ca 20 år siden vi hadde sex sist når en eller begge av oss har drukket alkohol. Nå har ikke vi noen sperrer når det kommer til sex som edru da. Anonymkode: d08c4...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:42 #15 Del Skrevet i går, 16:42 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min erfaring er at alkohol senker guarden og slipper ut den egentlige «deg». Så hvis dama er en kåt løvinne i fylla og prippen og aseksuell som edru, hva er det hun holder inne til daglig, og hvorfor? Anonymkode: f4c3b...de0 Akkurat sånn er jeg, og desverre er det blitt sånn pga skam ifbm seksuelle overgrep. Så det er blitt et trist liv, ingen sex i edru tilstand, mens i fylla er jeg så grenseløs at jeg var nødt å legge alkoholen på hylla. Anonymkode: 20ae0...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:54 #16 Del Skrevet i går, 16:54 Alkohol gjør dere ikke kåtere , men kanskje mer frigjorte for å gjøre de tingene dere gjør. Dere er mer avslappet med promille, terskelen for å slippe seg mer løs blir lavere og derfor tør man i lettere grad å gjøre de tingene man kanskje holder igjen litt med i edru tilstand. Kan på det sterkeste anbefale å slippe seg mer løs i edru tilstand, da er den sammen sexen dobbelt så bra. Grunnen til at man holder lengre er jo nettopp at sansene er sløvet. Kanskje man ikke holder ut like lenge når man er edru, men det er så mye deiligere, at det er verdt det. Min mening da. M45 Anonymkode: 1ad51...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:04 #17 Del Skrevet i går, 17:04 Min mann liker at jeg blir litt beruset, for da blir jeg gøyere og villere. Skjønner den, og merker det selv. Dette gjelder forøvrig oppførsel generelt og ikke bare seksuelt, og har ingenting med å bli kåtere å gjøres, men med å slippe hemninger. Nå er jeg ikke en av dem med mest hemninger i utgangspunktet heller, men jeg synger kun når jeg er beruset og jeg er litt råere i senga, så det er en forskjell. Helt faktisk er jeg mindre hensynsfull når jeg er beruset, og blåser litt mer i om han også får vondt, men det liker han da åpenbart. Anonymkode: 38498...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min erfaring er at alkohol senker guarden og slipper ut den egentlige «deg». Så hvis dama er en kåt løvinne i fylla og prippen og aseksuell som edru, hva er det hun holder inne til daglig, og hvorfor? Anonymkode: f4c3b...de0 Normer, traumer, latskap osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå