Gå til innhold

Bryllupsreise

Hvor mye penger bruker vi på bryllupsreise?  

1. 1. Hvor mye penger bruker vi på bryllupsreise?

• Inntil 10.000
      2
    • 20.000 - 30.000
      7
    • 10.000 - 20.000
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare litt jeg..siden vi har bestillt bryllupsreise...hvor mye folk bruker på dette!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke da dette er sambo's område. Men alternativer vi har tittet på ligger på ca 36.000,- for 2 pers i 14 dager. (Mauritius, Maldivene, Seychellene)

Skrevet

Jeg vil også på bryllupsreise...... :cry:

Men det kommer ikke på tale rett etter bryllupet. Da ender det opp med at det kolliderer med jakta..... :evil:

Men god tur dere som skal på reise :D

Skrevet

Oj da! :o

Det synes jeg var mye da...vi bestillte tur til Skiathos vi...liker godt Hellas...og så traff vi hverandre på vei til Athen...og da bodde begge på Skiathos..det blir gøy å mimre litt!! :ler:

Tur til Afrika og andre eksotiske reisemål får komme når vi er ferdig med alt som heter bryllupsutgifter!! :D

Skrevet

Vi reiser på skiferie i Alpene noen dager etter bryllupet, og bruker nok totalt (tur, hotell, skikort) mellom ti og tyve tusen.

Gleder meg! :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi bestemte oss for å dra på en måneds ferie med barn til Albir i Spania, en stund etter bryllupet. Bryllupsferie eller vanlig ferie? (definer den som vil)

Turen kostet med flyreise tur/retur, leilighet og leiebil ca 23 000,- :briller:

Kunne tengt meg en tur til Thailand senere bare jeg og min mann.

Opplevelsesreiser er bedre uten barn.

Klem

Skrevet

Stakkar Monja da! :(

kan dere ikke droppe jakta for en gangs skyld da? vet ikke hvor involvert du er, men jeg hadde nok overtalt min tilkommende til det.. :D

Vi vurderte lenge til og fra om vi skulle bruke penger på bryllupsreise siden vi har så mye annet vi skal gjøre til sommeren, men vi kom til at bryllupsreisen kan du ikke "ta igjen seinere" for da blir det en hvilken som helst annen ferie..det er litt spesielt synes jeg...å reise bort rett etter bryllupet! :D

Det blir nok uansett romantisk..hvor dere enn gjør av dere!! :ler:

Skrevet

Vi hadde opprinnelig bestilt bryllupsreise til 12000 kroner, men da vi kjøpte oss hus rett før bryllupet ble vi nødt til å droppe denne reisen. (Håper vi får mulighet til å ta en romantisk reise senere istedenfor.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dro til Thailand to dager etter bryllupet. Selve reisen (10 dager) kostet 18 000 - syns ikke det var så ille med tanke på hvor langt det er, og at vi bodde på virkelig luksushoteller - det var vel også lavsesong. Så brukte vi vel ca 10 - 12 000 ved siden av... men vi var så heldige at våre foreldre spleiset på bryllupet, så da går det jo an å bruke litt ekstra på bryllupsreisen.

Anbefaler virkelig Thailand. Var der i slutten av August, og klimaet var veldig bra (selv om det var regntid). Maten var fantastisk, menneskene er så søte og blide, shoppingen er bra - og det er billig å leve der. 2 stykker kan spise en god tre retters middag med drikke til 150 kr.

Man kan også kombinere strandliv med storby og opplevelse - for oss var det drømmebryllupsreisen!

Kan også anbefale Orient ekspressen som reiseoperatør. Utrolig bra service.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi tenker på å reise til Thailand 14 dager i julen, og gifte oss i januar eller februar. Så da tar vi bryllupsreisen på forskudd. Har lyst til å få sydd brudekjole :) Og så er vi kanskje litt brun til den store dagen :)

Skrevet

Hei !

Vi har ikke finregnet på hvor mye penger vi kommer til å bruke, men regner med at det går et sted mellom 30000 - 40000.

Vi pakker koffertene og setter kursen mot Tahiti eller Samoa :briller:

Skrevet
Jeg vil også på bryllupsreise...... :cry:  

Men det kommer ikke på tale rett etter bryllupet. Da ender det opp med at det kolliderer med jakta..... :evil:  

Men god tur dere som skal på reise  :D

Hei Monja!

Mannfolk og jakt er en rar ting det :wink:

Hos oss er det motsatt, jeg jakter men ikke han :ler:

(Har du vurdert å begynne å jakte selv forresten?)

Dette var nå litt bort fra temaet her da, sorry :lol:

Selv skal vi på bryllupsreise til Thailand/Filippinene, gleder meg masse!!!! :briller:

Klem fra Lereè

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi brukte ca. 13000 på vår bryllupsreise. Vi reiste også to mnd. etter bryllupet. Det var ganske greit for da hadde vi fått ting litt på avstand igjen og kunne nyte vår første ferie som Ektepar. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...