AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #1 Del Skrevet i går, 09:42 Har siste nettene hatt mye kynnere, de er som mensensmerter og i går var det vondt i korsryggen i tillegg. De kommer med 5 minutters mellomrom og varer i kanskje 40 sek. Har også en del på dagtid men ikke regelmessig slik som på natta. Er dette tegn på at noe vil skje snart? Jeg forstår jo at noe vil skje da jeg er 37+1 i dag og termin er nærme, men burde jeg ta det som tegn på at noe skjer i nærmeste dagene? Ingen slimpropp har gått Anonymkode: 452a2...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:51 #2 Del Skrevet i går, 09:51 Godt mulig, vanskelig for oss å si. Og husk ikke alle opplever en slimpropp som "går". Om du er usikker på om det er rier eller ei så ring føden og hør med de Anonymkode: 684b5...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:53 #3 Del Skrevet i går, 09:53 Trenger ikke bety noenting, mange har jo ukesvis (månedsvis tom.) med kynnere. Det betyr bare at kroppen din gjør jobben sin. Men det betyr ikke nødvendigvis at baby skal komme nå. Umulig å si. Anonymkode: f1776...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:57 #4 Del Skrevet i går, 09:57 Det kan bety noe og det trenger ikke å bety noe. Jeg har 2 svangerskap med mye kynnere og harde kynnere så jeg ikke merker forskjell på rier og kynnere. Første kom til termin og siste kom i uke 37+2. Lev som normalt og ta det som det kommer. Ring føden dersom du blir usikker for det er bedre med en sjekk for mye enn hjemmefødsel som jeg nesten kunne hatt med siste. Lykke til! Anonymkode: 61574...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:09 #5 Del Skrevet i går, 10:09 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har siste nettene hatt mye kynnere, de er som mensensmerter og i går var det vondt i korsryggen i tillegg. De kommer med 5 minutters mellomrom og varer i kanskje 40 sek. Har også en del på dagtid men ikke regelmessig slik som på natta. Er dette tegn på at noe vil skje snart? Jeg forstår jo at noe vil skje da jeg er 37+1 i dag og termin er nærme, men burde jeg ta det som tegn på at noe skjer i nærmeste dagene? Ingen slimpropp har gått Anonymkode: 452a2...b0f Jeg hadde det ekstremt fra uke 37 med nummer tre. Hver kveld hang jeg over en stol for å prøve å puste. Om noen eller noe var borte i magen min så kom det en kynner. De var så kraftige at jeg ble hentet av ambulanse da man trodde fødselen var i gang. Jordmor med 30 års erfaring kjente på magen min da jeg ankom sykehuset, hun mente det var 10 min mellom hver rie. Så jeg ble sendt hjem og de regner med at jeg kom til å føde innen uke 38. Men slike kynnere hadde jeg frem til ble satt i gang dagen etter termin. Hadde 1 cm livmorhals pga konisering og hadde 1 cm åpning, men det var slik fra uke 35. Hver eneste dag tenkte jeg at alt må være klart for jeg tror jeg skal føde snart. Anonymkode: 92ac7...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:44 #6 Del Skrevet i går, 10:44 Altså hva er greien med slimpropp? Det er ikke noe som sier at den går hjemme før/ved fødsel. Min gikk rundt 7 cm inne på sykehuset, mange merker ikke den går. Høres ut som fødselen din nærmer seg. Mine rier var lik som dine. Du kan jo evt kontakte jordmor for en sjekk siden du har såpass hyppige kynnere som nesten kan ses på som rier Anonymkode: ffd43...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå