AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Som du kan huske. Hvordan luktet det? Anonymkode: 69706...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar Har vel vært en uke i friluft med dårlig tilgang på vask. Kan ikke si jeg sniffet på det så vet ikke. Følte ikke det var noe voldsomt plagsom lukt hvertfall 😅 Anonymkode: 1f95b...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar 10-12 dager på grunn av sykdom. Luktet ikke noe mer på dag 12 enn dag 3-4. Det lukter bare litt mer sterkt av kjønn og svette. Anonymkode: ca79f...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Fra morra til kveld 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #5 Del Skrevet 6. januar Tja, ei helg uten vask da jeg var syk kansje? Lukta svett hud og fitteost. Litt sånn fiskemottak. Lukter egentlig mer etter 1 dag uten vask med mensen, da lukter det som om slakteri og fiskemottak vegg i vegg. Anonymkode: df160...585 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #6 Del Skrevet 6. januar Kanskje du ts skal finne deg en hobby? Anonymkode: 5a00b...41c 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar En uke er null problem. Ikke lukter jeg og ikke føler jeg meg "møkkete". Det er hvis jeg er på skikkelig tur og har kun vann i naturen tilgjengelig. Er heller ikke noe problem med en kattevask selv om vannet holder 5 grader. Godt etterpå i hvert fall Anonymkode: 896d8...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #8 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kanskje du ts skal finne deg en hobby? Anonymkode: 5a00b...41c Ja, det er det jeg vurderer😅 Har hjemmekontor denne uken, og lurer på for første gang å ikke vaske meg hele uken, kun for å se hvor jævlig jeg kan lukte😅 Anonymkode: 69706...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #9 Del Skrevet 6. januar Gikk 3 uker i Forsvaret. Kan ikke huske noen lukt for vi alle var like udusja. Anonymkode: bf0a3...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #10 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja, ei helg uten vask da jeg var syk kansje? Lukta svett hud og fitteost. Litt sånn fiskemottak. Lukter egentlig mer etter 1 dag uten vask med mensen, da lukter det som om slakteri og fiskemottak vegg i vegg. Anonymkode: df160...585 Litt av en beskrivelse! Slakteri og fiskemottak 🤣🤣🤣 Anonymkode: ea0f6...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #11 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har vel vært en uke i friluft med dårlig tilgang på vask. Kan ikke si jeg sniffet på det så vet ikke. Følte ikke det var noe voldsomt plagsom lukt hvertfall 😅 Anonymkode: 1f95b...710 Jeg bruker å ha med intimservietter. Det hjelper. Anonymkode: 4c3f6...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 6. januar #12 Del Skrevet 6. januar En og en halv uke. Det blir sånn når man er på en hytte uten vann og strøm. La ikke merke til lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #13 Del Skrevet 6. januar Ett par uker. Anonymkode: d57d5...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #14 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det er det jeg vurderer😅 Har hjemmekontor denne uken, og lurer på for første gang å ikke vaske meg hele uken, kun for å se hvor jævlig jeg kan lukte😅 Anonymkode: 69706...da4 Anbefaler heller å begynne å strikke. Anonymkode: d9656...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #15 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefaler heller å begynne å strikke. Anonymkode: d9656...16f Det gjør jeg. Sy gjør jeg også, det kan du også lære deg. Nok avsporing, svar heller på det jeg spør om. Anonymkode: 69706...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #16 Del Skrevet 6. januar Det er så utrolig forskjell på folk. Noen må dusje hver dag hvis ikke lukter de både her og der,mens andre knapt har kroppslukt. Jeg er av sistenevnte. Er av typen som kan jogge,men foruten røde kinn svetter knapt. Lukter aldri. Har aldri dårlig ånde heller kun med halsbetennelse etc. Jeg har aldri kjent lukt av underlivet mitt, har gått på det meste 1 uke uten rengjøre. Når det er sagt alle føler seg fresh etter en dusj,det er noe annet. Anonymkode: a88b6...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #17 Del Skrevet 6. januar 2 mnd. Var innlagt på tvang og hadde kontinuerlig observasjon. Turte ikke dusje mens noen så på meg. Helt ærlig husker jeg ikke om jeg luktet noe særlig. Anonymkode: 20870...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #18 Del Skrevet 6. januar Jeg vasker meg jo hver gang jeg dusjer, men om man ikke har tilgang på det så er jo våtservietter en løsning. Noen dager går jo greit og egentlig ikke noe jeg vanligvis tenker så mye på. Ingen som snuser meg i rompa uansett. Anonymkode: bbaba...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #19 Del Skrevet 6. januar Jeg dusjer som regel hver kveld av og til på morgenen og hvis det passer slik. Lengste jeg har gått uten dusj er 6-7 dager, da lå jeg på sykehus og da skulle jeg helst ligge helt i ro så å vaske meg eller gå på do var uaktuelt da puls og blodtrykk og det hele måtte holdes nede. Å ikke dusje hver dag for meg er nesten tortur, elsker den dusjen, heldigvis var jeg så dårlig og nær døden at jeg ikke hadde sjanse til å tenke på det der og da men når jeg endelig fikk dusjet da merket jeg hvor skitten jeg var, generelt over hele kroppen, ikke noe spesielt i underlivet egentlig så merket ikke noe spesiell lukt men selvfølgelig så kjente jeg jo mer lukt av "meg" enn hva jeg gjør til vanlig da jeg er litt glad i den dusjen. Anonymkode: 81093...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #20 Del Skrevet 6. januar Tja omtrent 8 døgn på festivalrunde. Men brukte våtservietter så det teller kanskje ikkje? Du blir ikkje sååå rein av våtservietter altså. Og ja trur heile meg stinka. Frista ikkje med gratis kald dusj på festivalområdet. Verst av alt vart faktisk håret. Anonymkode: db8aa...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå