AnonymBruker Skrevet i går, 08:43 #1 Del Skrevet i går, 08:43 Hva gjør man hvis man har en liten baby og katt? Kattene har selvfølgelig ikke tilgang til soverommet, men jeg tenker på soving på dagtid. Venter en baby i juni og har kjøpt en moonboon med flat bunn. Den skal stå i stua og det kan jo tenkes at jeg må på do eller må hente noe når babyen ligger i vuggen 🤷🏼♀️ Fins det noe myggnetting eller noe man kan kjøpe som gjør at kattene ikke kommer opp i vuggen til baby? Hva gjør dere andre som har baby og katt sammen? Vekker baby hvis dere må på do? 😅 Anonymkode: b6bea...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraA Skrevet i går, 09:03 #2 Del Skrevet i går, 09:03 Alt av babyting var montert opp før baby var født og det ga meg muligheten til å se hvor stor interesse katten hadde for vuggen, vogna og sprinkelseng (har ikke moonboon). Han viste veldig liten interesse heldigvis, og måtte bare husje han unna vogna en gang. Når baby var født fulgte jeg med på hvor interessert katten var i baby og tingene da. Fremdeles veldig liten interesse - men stoler likevel ikke fullt på å la katten være alene med baby lenger enn det tar meg å hente en kaffekopp. Om baby sover så tar jeg med katten på do eller på kjøkkenet om jeg skal gjøre noe ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:23 #3 Del Skrevet i går, 09:23 Hva med babycall med kamera, så hvis du er redd for å gå på do kan du se på kamera at katten ikke går oppi vuggen imens du er på do? Anonymkode: 933dd...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:43 #4 Del Skrevet i går, 11:43 Har 2 katter. I starten gikk jeg aldri fra baby, tok alltid med baby fra rom til rom. Så etterhvert at kattene var redd baby heller enn interessert og aldri la seg i nærheten eller på henne så da ble jeg litt mer avslappet. Men hvis jeg skulle sove når baby sov så la jeg oss på soverommet uten kattene eller hadde myggnetting på vogn eller reiseseng (vi hadde en reiseseng i stua) likevel for sikkerhets skyld. Mest for å ikke være bekymret selv og ikke få sove pga det. Angret litt på at jeg ikke hadde noe så det hadde vært lettere å flytte baby rundt, en slags carrier eller sånn babynest med håndtak. Om du ser at katten ikke er superinteressert i baby tenker jeg at det går bra å gå fra i moonboon i 2 minutter mens du går på do feks Men ville ikke selv gått fra lenger tid. Anonymkode: e2b3e...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:58 #5 Del Skrevet i går, 11:58 Det var uproblematisk for oss med våre to katter. Når barnet sover på dagtid skal dere har oppsyn med baby uansett hvor den ligger. Du er vel ikke på do så lenge at baby kveles? Våre to katter la seg aldri i nærheten av baby. Anonymkode: f4275...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:11 #6 Del Skrevet i går, 18:11 BabyEN! Ikke baby! Bestemt form av baby er babyEN! En baby, babyen, flere babyer, alle babyene. Hva er det med folk som ikke evner den enkleste norske grammatikk? Anonymkode: 46066...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:36 #7 Del Skrevet i går, 18:36 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): BabyEN! Ikke baby! Bestemt form av baby er babyEN! En baby, babyen, flere babyer, alle babyene. Hva er det med folk som ikke evner den enkleste norske grammatikk? Anonymkode: 46066...346 Anonymkode: 1d851...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå