AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Er det noen som vet om man kan styre det som skjer at man spruter ("squirt") under sex? Jeg gjør det, oftere enn jeg liker. Jeg har forsøkt å google, men finner ingenting som virker troverdig. Det skjer nesten alltid i misjonær og bakfra og jeg kommer lett av vanlig inn/ut vaginalsex, men sjelden når jeg sitter oppå. Men jeg kan ikke ri hver gang heller. Tips? Anonymkode: d0770...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar Skjer det bare under orgasmen, eller skjer det før orgasme? Skjer det hver gang, eller ganske ofte? Kommer orgasmen med squirt hardere enn uten squirt? Ikke så lett å kontrollere, dette er kroppens reaksjon under sex. Kommer det mye når du squirter? Anonymkode: 08291...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar Jeg squirter oftest når jeg rir. Har hatt ca 20 sexpartnere, og har aldri squirtet ved samleie før min nåværende (dvs har squirtet ved heftig g- punkt- fingring tidligere). Kjæresten min har nok den største penisen jeg har vært borti, mulig det er derfor? Føler den sprenger meg. Men jeg har i hvert fall ingen kontroll på sprutingen, klarer ikke styre det overhodet. Skjer ved orgasme for min del, og er jo sinnsykt deilig. Han elsker det også, heldigvis Anonymkode: 6e129...ca1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Det kan hjelpe å trene opp knipemusklene. Ofte kommer dette av at de musklene er slappe Anonymkode: 9597b...bb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #5 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Skjer det bare under orgasmen, eller skjer det før orgasme? Skjer det hver gang, eller ganske ofte? Kommer orgasmen med squirt hardere enn uten squirt? Ikke så lett å kontrollere, dette er kroppens reaksjon under sex. Kommer det mye når du squirter? Det skjer når orgasmen begynner. En sjelden gang (etter mye forspill) kan jeg komme allerede ved inntrengning og da blir det vått fort. I misjonær skjer det kanskje seks av ti ganger, i doggy nesten alltid. Men siden jeg kommer mer enn en gang vil det nesten alltid skje når jeg har sex. Ingen forskjell på styrken i orgasmen. Heldigvis har jeg en fast partner i samboer, som kjenner meg og som er vant til dette, og vi har laken som tåler det. Men det gjør jo noe muligheten til spontan sex andre steder. Anonymkode: d0770...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #6 Del Skrevet 6. januar Hvorfor i huleste holde igjen orgasmen? Det er jo bare å slippe løs og nyte, så lenge man bruker tisselaken? Beste sexen når dama rir og spruter som en foss. Anonymkode: 20e8f...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #7 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i huleste holde igjen orgasmen? Det er jo bare å slippe løs og nyte, så lenge man bruker tisselaken? Beste sexen når dama rir og spruter som en foss. Anonymkode: 20e8f...571 Fordi noen har fått det for seg at det beste er "å komme sammen" Anonymkode: a9eb0...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå