AnonymBruker Skrevet i går, 07:33 #1 Del Skrevet i går, 07:33 Tomme flasker til pant hvor og hvordan oppbevarer dere? I det siste året har vi hatt en svart søppelsekk hengede på kjøkkenet. Fyller opp den. Men det tar noen mnd til den blir full. Og det ser ikke pent ut heller. Hvordan gjør dere det? Har dere noen smarte løsninger? Anonymkode: e3028...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:39 #2 Del Skrevet i går, 07:39 Under sofaen i stua. Det er der jeg har plass. Panter fortløpende etter behovet. Har ikke bod, ellers hadde jeg hatt dem der. Går også til butikken så er en fordel at det ikke er så mye. Anonymkode: 56681...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #3 Del Skrevet i går, 07:41 Vi bruker gjenbrukbare handlenett på butikken, så alt av pant puttes i de, da blir de automatisk med på butikken. Bruker en plastpose oppi hvis det er noe som kan grise (bokser som kan ha noen dråper med rester i seg feks). Anonymkode: 4c55d...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #4 Del Skrevet i går, 07:41 Egen bøtte under vasken i lag med resten av søppel. Slenger det i en sekk i garasjen når den er full. Anonymkode: 66cac...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #5 Del Skrevet i går, 07:42 Ikea-pose på en knagg i boden. Anonymkode: a39ac...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:47 #6 Del Skrevet i går, 07:47 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi bruker gjenbrukbare handlenett på butikken, så alt av pant puttes i de, da blir de automatisk med på butikken. Bruker en plastpose oppi hvis det er noe som kan grise (bokser som kan ha noen dråper med rester i seg feks). Anonymkode: 4c55d...c4f Samme her. Legger panten rett i handlenettet, og da blir det pantet ofte. Orker ikke slepe digre sekker med pant til butikken, Anonymkode: 4b6fa...384 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #7 Del Skrevet i går, 07:48 Vi har en gammel søppelstativ som vi fyller opp med pant. Slipper lukt, kliss, insekter inne mens sekken fylles opp. Så panter vi sekken når den er full, det utgjør ca 300kr Anonymkode: 63fb8...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #8 Del Skrevet i går, 07:48 Jeg er på butikken to-tre ganger i uka, og har alltid med en ryggsekk. Hvis jeg har noe å pante så er det allerde puttet i sekken. Anonymkode: e5784...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:54 #9 Del Skrevet i går, 07:54 Vi har en anonym grå pose i et ganske solid plastmateriale (litt som de store handlenettene til Rema) hengende på en krok i gangen, og tar den med på butikken når den nærmer seg full. Anonymkode: 5eeba...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet i går, 07:57 #10 Del Skrevet i går, 07:57 Jeg har de på kjøkkenbenken eller i en kurv i gangen, og tar dem med meg hver gang jeg handler. Dermed blir det ikke mange å oppbevare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:07 #11 Del Skrevet i går, 08:07 Har kjøpt en ekstra skittentøykruv som står på vaskerommet. Oppi der går all pant. Anonymkode: 8a9fa...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet i går, 08:12 #12 Del Skrevet i går, 08:12 Det går i handlenett som står i boden, og så tar jeg det når to nett er fulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:15 #13 Del Skrevet i går, 08:15 Har et brett under vasken, over søppel. Når vi går ut med søppel tar vi også med det som ligger der. Har en sorteringsbøtte (sett fra IKEA) i garasjen, med stor søppelsekk i. Når denne er full legger vi sekken i bilen, og tar panten sammen med ukeshandelen. Anonymkode: 23a02...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:20 #14 Del Skrevet i går, 08:20 En pen kurv med lokk fra KiD. Er egentlig en skittentøyskurv, så plass tol en del flasker. Panter når kurven er full. Anonymkode: 33fa7...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:21 #15 Del Skrevet i går, 08:21 I en plastdunk i en av bodene våre. Anonymkode: a0213...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:22 #16 Del Skrevet i går, 08:22 Vi hiver tomflaskene inn i bunnen av kjøleskapet, eller kjølehjørnet. Når det er fullt der, tar vi en panterunde. Da er det som regel en breddfull søppelsekk og kanskje en bærepose eller to i tillegg. Anonymkode: 89fad...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:23 #17 Del Skrevet i går, 08:23 Har panteflasker i handleposene også tar jeg det med fortløpende til butikkene. Samler ikke opp i store kvanta før det pantes. Anonymkode: 22fae...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet i går, 08:23 #18 Del Skrevet i går, 08:23 Stor søppelsekk som står i boden. Når den er full tas den med på neste butikktur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:28 #19 Del Skrevet i går, 08:28 Har en kasse i et skap på kjøkkenet, og når den er full, tømmes den i en søppelsekk som står i en stor skittentøyskurv på vaskerommet. Når den er full, setter vi posen i uteboden. Når vi har to fulle søppelsekker, så panter vi Anonymkode: aa170...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:30 #20 Del Skrevet i går, 08:30 Har en svart stor sekk i boden eller garasjen. Evt en pose på kjøkken som jeg skal pante neste butikktur (eller den etter der igjen 😉) Anonymkode: 8dfd7...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå