AnonymBruker Skrevet i går, 05:30 #1 Del Skrevet i går, 05:30 Hei, sist onsdag møtte jeg en fyr for første gang. Det var hjemme hos han. I forkant av det første møtet kom det fram at han ønsket noe uforpliktende. Typ fwb opplegg. Det var helt klart. Derfor endte vi opp med å ligge sammen. I etterkant av det første møtet sendte jeg en melding(i går kl 22.30)om at liker tanker på noe uforpliktende og hva han tenker om det. Derfor lurte jeg på om hvor ofte det er vanlig å ha kontakt når det bare er en sånn casual setting og om jeg kan forvente et svar av han i løpet av et par dager? Anonymkode: 0c239...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bursdagsdøl Skrevet i går, 06:47 #2 Del Skrevet i går, 06:47 Min erfaring er at det varierer veldig. Noen vil jo bare ligge, og har stort sett kontakt kun knyttet til det, mens andre vil faktisk være friends with benefits. Da har man vel kontakt like ofte som man har med andre venner? Jeg bruker å snappe med vennene mine flere ganger i uka i hvert fall, noen daglig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå