AnonymBruker Skrevet 6. januar #1 Del Skrevet 6. januar Ser det barnslig og harry ut til voksne? Har skolisser på vinterskoene og bruker litt tid på å knyte de. Ikke alltid man har så god tid på morran så tenkte å bytte med sånne fra temu... jeg er en godt voksen dame. Tror dere det er greit? Nå vet jeg heller ikke kvalitet og sånt på disse da Anonymkode: f71c9...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Del Skrevet 6. januar Jeg har droppa å kjøpe sko pga denne løsningen, og du, jeg ville ikke kjøpt disse i billigvarianten, selv de dyre virker som de lett kan bli ødelagt. Tipper de fra temu varer i 5 min. Anonymkode: 5f6db...5c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Del Skrevet 6. januar Hvor mye legger du merke til andres skolisser? Hvis du går forbi 20 stk på butikken, kan du si etterpå hvor mange av de som hadde lisser på skoene? Jeg kan si ganske sikkert at jeg ikke hadde registrert om du hadde slike eller vanlige lisser. Mulig jeg hadde registrert om de var selvlysende gule med blinkende lys. Men helt ærlig så ser jeg aldri på skolissene til folk... Og mange sko kommer med elastiske lisser... Anonymkode: dacf7...188 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Del Skrevet 6. januar Helt greie. Anonymkode: 57491...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå