stan Skrevet i går, 02:29 #1 Del Skrevet i går, 02:29 Det er blitt mye enklere å reise til Kina. Ikke lenger krav om visa, det er bare å reise. Veldig enkelt. Man må riktignok registrere seg i løpet av 24 timer, men om man bor på hotell så ordner hotellet dette. Anbefaler eSIM, mange tilbydere. Selv har jeg brukt Airilo. Bruker mobildata som hjemme. VPN er også lurt. Astril og Express vpn funker bra. Appen Alipay er helt nødvendig for å kunne betale. Ingen bruker kontanter eller kort. Wechat er et alternativ, men litt mer omstendelig å sette opp. En oversetter app, Papago, er også praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:42 #2 Del Skrevet i går, 02:42 Men hvorfor reise til Kina? Svært skeptisk til det regimet der. Mange andre land jeg heller vil oppleve Anonymkode: 704b4...0dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FridaNa00 Skrevet i går, 02:51 #3 Del Skrevet i går, 02:51 30 millioner turister reiser til Kina hvert år og har det kjempegøy. Det er et trygt og vakkert land å besøke, bare ikke organiser en protest mot kommunistpartiet 8 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvorfor reise til Kina? Svært skeptisk til det regimet der. Mange andre land jeg heller vil oppleve Anonymkode: 704b4...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet i går, 02:55 #4 Del Skrevet i går, 02:55 Meh Kina frister ikke spesielt mye. Så og si alle andre Asiatiske land er for meg bedre. Gjerne heller ikke Nord Korea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet i går, 04:04 #5 Del Skrevet i går, 04:04 Et lands styresett representerer ikke alltid landet, folket og fargene flagget representerer.. Rent objektivt sett har Kina ekstremt mye å by på. Både når det kommer til kultur, mat og spektakulær natur. Jeg er stor motstander av regimet til Kina, men ikke Kina i seg selv. Har selv bodd i et diktatur og fått mulighet til å hjelpe en del som har vært ofre for de negative aspektene ved dette diktaturet. Disse blir ofte totalt neglisjert i boikott-kulturen vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 13 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 13 timer siden Fant80 skrev (23 timer siden): Meh Kina frister ikke spesielt mye. Så og si alle andre Asiatiske land er for meg bedre. Gjerne heller ikke Nord Korea. Hvilke land? Hvorfor ikke Kina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 13 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 13 timer siden Hensikten her er å gi info til dere som kunne tenke seg en tur til Kina. Min erfaring er å besøke land og steder gir et helt annet perspektiv og innblikk. Særlig om man har fordommer mot stedet. Kina har virkelig vært slik for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå