Kaisamaia Skrevet i går, 01:02 #1 Del Skrevet i går, 01:02 Ser nå at kattematen på Felleskjøpet koster 599 kr for 10 kg. Mot 399 i fjor, eller?? Jeg husker ikke sist jeg kjøpte mat der, men tror det var i fjor. Noen som husker? Enorm prisvekst eller? Hva bruker dere å kjøpe? Jeg har kjøpt Friskies og billigmerker det siste året. Men tenkte kanskje å gå tilbake til Felleskjøpet, men hva skjedde med prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet i går, 01:05 Forfatter #2 Del Skrevet i går, 01:05 https://www.felleskjopet.no/kjaeledyr/katt/kattematkattefor/toerrfor/labb-katt-sterilisert-10kg-12803/?rToken=ogHwoQoMCJTV7LsGEOSS9tEBEAEaJDY3OTBmMzg1LTAwMDAtMmQwYy05OWFmLTA4OWUwODIzZjRkOCocR0EuMS4xLjgyNjgxMTE3NDUuMTczNTk1MjYwNzIwmNa3LcfL8xfC8J4V1LKdFY6-nRWjgJcit7eMLajlqi2b1rctkPeyMJruxjCOkckwOg5kZWZhdWx0X3NlYXJjaEgBWAFgAWgBegJ3YQ den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:12 #3 Del Skrevet i går, 01:12 Kaisamaia skrev (6 minutter siden): https://www.felleskjopet.no/kjaeledyr/katt/kattematkattefor/toerrfor/labb-katt-sterilisert-10kg-12803/?rToken=ogHwoQoMCJTV7LsGEOSS9tEBEAEaJDY3OTBmMzg1LTAwMDAtMmQwYy05OWFmLTA4OWUwODIzZjRkOCocR0EuMS4xLjgyNjgxMTE3NDUuMTczNTk1MjYwNzIwmNa3LcfL8xfC8J4V1LKdFY6-nRWjgJcit7eMLajlqi2b1rctkPeyMJruxjCOkckwOg5kZWZhdWx0X3NlYXJjaEgBWAFgAWgBegJ3YQ den der.. Kjøpte en i høst, husker ikke helt prisen da, men lurer på om det var 499. Anonymkode: b4822...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:21 #4 Del Skrevet i går, 01:21 Kaisamaia skrev (14 minutter siden): Ser nå at kattematen på Felleskjøpet koster 599 kr for 10 kg. Mot 399 i fjor, eller?? Jeg husker ikke sist jeg kjøpte mat der, men tror det var i fjor. Noen som husker? Enorm prisvekst eller? Hva bruker dere å kjøpe? Jeg har kjøpt Friskies og billigmerker det siste året. Men tenkte kanskje å gå tilbake til Felleskjøpet, men hva skjedde med prisen? Hvis det er sånn at du kjøper Friskis og billigmerkene fordi du har råd til noe annet så får du enten omplassere katten din eller gå over budsjettet ditt og finne noe du kan kutte ned på av andre utgifter. Jeg er selv uføretrygdet med en del medisinske utgifter som jeg ikke får på egenandel kort, men frøkna mi for alt det hun trenger. Anonymkode: c1dda...fac 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:54 #5 Del Skrevet i går, 01:54 Hvorfor har du katt? Ville du likt å levd kun på nudler? Katter skal ha i seg næringsrik mat. Det er ikke der du skal spare penger. Da får du spare inn på andre ting ellers må du omplassere katten hvis du ikke har råd til at katten får den næringen som den trenger. Kattene mine får royal Canin som tørrfôr. 1000 kr for 10 kg. Så i tillegg våtfor og da kjøper vi whiskas. Det er en gang om dagen og er godis. Men næringen de skal ha får de fra royal Canin. Anonymkode: 078c5...a6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:03 #6 Del Skrevet i går, 02:03 Kaisamaia skrev (59 minutter siden): Ser nå at kattematen på Felleskjøpet koster 599 kr for 10 kg. Mot 399 i fjor, eller?? Jeg husker ikke sist jeg kjøpte mat der, men tror det var i fjor. Noen som husker? Enorm prisvekst eller? Hva bruker dere å kjøpe? Jeg har kjøpt Friskies og billigmerker det siste året. Men tenkte kanskje å gå tilbake til Felleskjøpet, men hva skjedde med prisen? 399 var en kampanje, ikke vanlig pris. Anonymkode: 81884...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå