Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Dette er en tråd for oss tvslaver. Her kan vi skrive hva vi skal se på i dag. I dag har jeg sett borettslaget! Herlig serie. Like morsomt som før! Ellers synes jeg utvalget er labert, ser nok "elsk meg i morgen" om Elling om igjen heller enn fjernsyn i dag. Hva med deg?
Gjest Bellatrix Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 Har sett Borettslaget, så da er vel tv-kvelden over.
Arkana Skrevet 4. mars 2006 #5 Skrevet 4. mars 2006 Jeg er ikke TV-slave, men skriver likevel. Har sett Alle Mot En på TV2, og det er alt. Spør meg heller i morgen, da skal jeg se Gilmore Girls på TVNorge, Mythbusters på Discovery og Flyhavarikommisjonen på National Geographic.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #6 Skrevet 4. mars 2006 Jeg ser bare på tv tirsdag kveld jeg... Slår på når Frusterte Fruer begynner, og slår av igjen når rulleteksten kommer. Men i dag har jeg sett på prinsedåpen da
Anglofil Skrevet 4. mars 2006 #7 Skrevet 4. mars 2006 Så litt på Mening Benjamin. Skal se på The Pretender Season 3 etterpå. Mvh Yvonne
Brunhilde Skrevet 5. mars 2006 #8 Skrevet 5. mars 2006 Søndag i dag, så hvis jeg husker det skal jeg se "Gilmore Girls" - ellers prøver jeg å få med meg en eller annen nyhetssending.
moka Skrevet 5. mars 2006 #9 Skrevet 5. mars 2006 idag er det smallville, one tree hill og gilmore girls. søndagskveldene har tatt seg opp betraktelig
Gjest Frigg Skrevet 5. mars 2006 #12 Skrevet 5. mars 2006 Gilmore Girls og Will & Grace helt sikkert.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #14 Skrevet 5. mars 2006 Skal vel se big brother jeg og tenker jeg. Og nå ser jeg hopprennet!!!! Verdens beste TV underholdning! (hopprenn altså..)
kallamilla Skrevet 5. mars 2006 #15 Skrevet 5. mars 2006 Skal vel se big brother jeg og tenker jeg. Og nå ser jeg hopprennet!!!! Verdens beste TV underholdning! (hopprenn altså..) ← Og dette var meg som glemte å logge inn!
kallamilla Skrevet 6. mars 2006 #20 Skrevet 6. mars 2006 I dag blir det to episoder Hotel C og Dansefeber. Jada, vet det er harry....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå