AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:20 #1 Del Skrevet søndag kl 23:20 Hei. Min annsinitetsdato er 01.01.19, det er 6 år. Betyr det at jeg skal øke i lønn? Hvor mye hvis noen bet? Jeg følger ks tariff og jobber kommunalt! Anonymkode: 44b7d...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:25 #2 Del Skrevet søndag kl 23:25 Det kommer jo helt an på hva du jobber som. Er du lektor, lektor med opprykk, barnehagelærer, assistent, sykepleier, helsefagarbeider, eller hva er du? Anonymkode: bc817...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet søndag kl 23:25 #3 Del Skrevet søndag kl 23:25 Vet ikke hvor mye men mener det er 6,8,10 og 16 år man øker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 0.25): Det kommer jo helt an på hva du jobber som. Er du lektor, lektor med opprykk, barnehagelærer, assistent, sykepleier, helsefagarbeider, eller hva er du? Anonymkode: bc817...c3e Beklager 😂 er ikke utdannet, jobber på et sykehjem. Anonymkode: 44b7d...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Beklager 😂 er ikke utdannet, jobber på et sykehjem. Anonymkode: 44b7d...422 Da må du se hva tariff-avtalen skriver angående lønn og ansiennitet. Anonymkode: efe64...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå