Auri Skrevet søndag kl 23:16 #1 Del Skrevet søndag kl 23:16 I flere timer så har jeg ikke kommet meg inn på en eneste tråd, får denne beskjeden. Har prøvd flere forum, flere tråder, samme resultat. Hva skjer? Har jeg gjort noe galt og blitt utestengt på noe vis? Siden jeg antagelig ikke kommer inn på denne tråden etter å ha postet den er det fint om jeg kan få svar på DM 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet søndag kl 23:21 Forfatter #2 Del Skrevet søndag kl 23:21 Okey jeg har ikke dette problemet på laptopen tydeligvis, bare mobilen. Bruker firefox på iOS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet søndag kl 23:26 #3 Del Skrevet søndag kl 23:26 Hei! Det er tekniske problemer som gjør at en del brukere har problemer med å komme inn på tråder. Dette gjelder også enkelte i moderatorteamet. Teknisk ansvarlig er varslet. Christina82, mod 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet søndag kl 23:54 Forfatter #4 Del Skrevet søndag kl 23:54 Takk for svar! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 23 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 23 timer siden Da ser det ut til at det er fikset for meg hvertfall! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå