AnonymBruker Skrevet 5. januar 2025 #1 Skrevet 5. januar 2025 Jeg sliter med angst og depresjoner, har gjort det i flere år. Nå er jeg så nedbrutt, sliten og angstfull at jeg har kommet til et punkt der jeg ikke orker mer. Jeg har tvunget meg på jobb, men nå sier kroppen stopp. Jobber i tillegg med mennesker med fysiske og psykiske problemer, å jeg gruer meg til jobb, gråter og sliter med søvnen, indre uro og angst som i hovedsak er emetofobi, er grusomt på denne årstiden. Hva sier jeg når jeg bestiller legetime? Ser legen har fullt hele måneden. Kan jeg alikevel få time på dagen grunnet psykisk helse? Anonymkode: 7d010...834
Bursdagsdøl Skrevet 6. januar 2025 #2 Skrevet 6. januar 2025 Send melding eller ring til legekontoret og forklar situasjonen, og at du føler du har behov for en time raskt. Ofte har de kapasitet til å ta inn noen på såkalt "akuttime", hvis de vurderer det slik at det er nødvendig
Apis Skrevet 6. januar 2025 #3 Skrevet 6. januar 2025 Uansett ta kontakt med legesenteret, å hør om reglene rundt sykemelding, mener de ikke kan tilbakedatere forbi første gangs kontakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå