marsvin Skrevet mandag kl 09:34 #21 Del Skrevet mandag kl 09:34 (endret) En jente på min gruppe på universitetet med norsk som morsmål hadde verdens værste skriveferdigheter. Alt du kan tenke deg av skrivefeil (særskriving, kommaregler,stor bokstav osv.) og skrev ord som ikke fantes engang ( løpte, funni, bært og slurvete muntlig språk). Jeg ba om å få korrekturlese gjennom sidene hennes, men da ble hun skikkelig sur og guffen å ha med å gjøre, og la meg for hat resten av studiet.. jeg syntes det var utrolig flaut å levere en oppave som så ut som var skrevet av en 6-åring. Veninnen hennes var også i gruppa vår på tre, og tok selvfølgelig hennes side og mente det ikke var så viktig med språket. Jeg mener at selv den beste oppgaven på universitetet faller igjennom hvis forfatteren ikke klarer å skrive tilnærmet korrekt engang.. Endret mandag kl 09:34 av marsvin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:39 #22 Del Skrevet mandag kl 16:39 marsvin skrev (7 timer siden): En jente på min gruppe på universitetet med norsk som morsmål hadde verdens værste skriveferdigheter. Alt du kan tenke deg av skrivefeil (særskriving, kommaregler,stor bokstav osv.) og skrev ord som ikke fantes engang ( løpte, funni, bært og slurvete muntlig språk). Jeg ba om å få korrekturlese gjennom sidene hennes, men da ble hun skikkelig sur og guffen å ha med å gjøre, og la meg for hat resten av studiet.. jeg syntes det var utrolig flaut å levere en oppave som så ut som var skrevet av en 6-åring. Veninnen hennes var også i gruppa vår på tre, og tok selvfølgelig hennes side og mente det ikke var så viktig med språket. Jeg mener at selv den beste oppgaven på universitetet faller igjennom hvis forfatteren ikke klarer å skrive tilnærmet korrekt engang.. 😅 Anonymkode: a88ab...9c4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:24 #23 Del Skrevet mandag kl 17:24 TS her, keep em coming. Jeg kjenner ikke de jeg skal i gang og studere sammen med om en uke, så jeg vet ikke om jeg ender opp med å dra lasset, om de andre langt overgår meg og ser på meg som daukjøtt, om de snakker norsk... Men jeg drømte om at jeg og ei anna skreik og krangla med hverandre fordi vi ikke ble enige om hvor sidetallet skulle stå. Tenker litt for mye, tydeligvis. Ikke første gang med gruppearbeid, men første gang med karakter på gruppearbeid. Det føles veldig annerledes, sånn i forkant. Anonymkode: 52143...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå