Gå til innhold

Kjæresten beholder tidligere date på snap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og kjenner litt på det nå.. Han sa han beholdt henne fordi det ikke var noen romantiske følelser mellom de to, de har ikke hatt sex. Men de hadde en veldig fin tone og KUN møtt hverandre ei gang. Han måtte beholde henne fordi de skal i en minnestund sammen om kort tid og at han måtte vite fra henne når den var, de har en felles bekjent som døde også. Jeg syntes den var litt tynn men sa ikke noe mer. Nå skal visst nok minnestunden være om 2 uker til, å antar han fortsatt har henne på snap.  

Idag besøkte jeg hans brødre for første gang og han gikk plutselig på do med mobilen. Sjekker den litt ofte. Jeg et sikkert skadet grunnet et tillitsbrudd tidligere med eksen og utroskap men orker ikke å spørre. 

Vi har vært sammen i 2 mnd. 

Bør jeg roe meg bare? 

Anonymkode: dc074...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja. Hvorfor er det et problem å beholde henne på snap om de ikke har hatt sex? 

Anonymkode: 6844c...7b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja. Hvorfor er det et problem å beholde henne på snap om de ikke har hatt sex? 

Anonymkode: 6844c...7b6

Bare siden det er en date før meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter den minnestunden så har hun vel blitt "bare en venninne ", og kontakten fortsetter.

Hun er uansett en date han ikke ville gå videre med, eller kanskje det var hun? 

Personlig orker jeg ikke menn som holder andre kvinner varm, eller har døren på gløtt for andre. Livet er for kort til å kaste bort tiden på slike.

Når det er sagt så trener kjæresten min med kvinnelige kollegaer og snapper sporadisk med noen av de, for eksempel. Tenker at jeg må ha tillit til han og oss som par. Men hvis ikke vi er hverandres bestevenn da er jeg i feil forhold uansett og burde gå videre. 

Anonymkode: 87207...6ed

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så han har møtt henne en gang, og allerede da avklart at det ikke er noe mellom dem... 
Skal du nekte han å ha venninner ? 

Anonymkode: bedc4...e58

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg aner ikke engang hvem typen min har på snap, men vil tippe det både er tidligere dater/forelskelser og andre venninner der. Og hva så om han tar med seg mobilen på do? Det kan jeg også finne på. Det er deg han er sammen med nå, men det blir fort for slitsomt om at han opplever deg som kontrollerende. Spørsmålet er heller om du er klar for et forhold, når du fremdeles er så preget av opplevelsene fra tidligere forhold. 

Anonymkode: f99f8...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du har ikke noe med hvem han har på snap. Jeg aner ikke hvem kjæresten har på snap, og legger meg ikke oppi det heller. Stoler du ikke på han,er det ikke liv laga 

Anonymkode: 13073...eb4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Greit å ha snøret hengende ute. 

Anonymkode: b3f90...e70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Og kjenner litt på det nå.. Han sa han beholdt henne fordi det ikke var noen romantiske følelser mellom de to, de har ikke hatt sex. Men de hadde en veldig fin tone og KUN møtt hverandre ei gang.

Jeg har aldri slettet noen xer på sosiale medier, men jeg har ikke kontakt med dem heller.

Han måtte beholde henne fordi de skal i en minnestund sammen om kort tid og at han måtte vite fra henne når den var, de har en felles bekjent som døde også. Jeg syntes den var litt tynn men sa ikke noe mer. Nå skal visst nok minnestunden være om 2 uker til, å antar han fortsatt har henne på snap.  

Hvorfor var den tynn, og hvorfor sa du ikke noe? 

Jeg hadde sagt at det var trist, og at jeg følte med hem. Hvem er det som har dødd?

Idag besøkte jeg hans brødre for første gang og han gikk plutselig på do med mobilen. Sjekker den litt ofte. Jeg et sikkert skadet grunnet et tillitsbrudd tidligere med eksen og utroskap men orker ikke å spørre. 

Vi har vært sammen i 2 mnd. 

Bør jeg roe meg bare? 

Det er vel ganske vanlig å sjekke mobilen sin ofte. Er merkelig å gjøre det på do, men kanskje han vet at du er mistenksom og vil unngå at du skal bli det, selv om du ikke har grunn til det.

Derehar vært sammen veldig kort tid. Du kan jo se det litt an. Men det skal jo ikke være sånn at han gjør deg utrygg. Jeg ville formidlet at jeg synes åpenhet og ærlighet står veldig høyt, og at jeg synes det er viktig at vi støtter hverandre og at man får den andre til å føle seg trygg. Dessverre har jeg opplevd løgn og svik som gjør at jeg undrer meg over mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette her er noe jeg også plages med, med jevne mellomrom. Noe av det som irriterer meg mest med hun jeg er sammen med nå. Vi har et ellers godt forhold og ingen ting i veien sånn sett, men hun er jævlig sjalu på en venn jeg hadde før jeg ble sammen med hun. Det har vært seksuelt men ikke noe mer enn to single som gjorde hverandre en tjeneste den gangen. Vi konkluderte med at følelsene for hverandre aldri oppsto og vi fikk begge hver vår kjæreste. I dag har hun giftet seg og fått to barn, og lever i et lykkelig forhold, men vi er fortsatt gode venner. Men dette klarer ikke damen min å akseptere. Hver gang jeg får en snap eller melding fra hun her så føler jeg at jeg må gjømme meg fordi ellers blir det dårlig stemmning. Det er utrolig slitsomt. Jeg nekter å kutte et vennskap bare på grunn av noe gammel historie som overhodet ikke eksisterer lenger.

Anonymkode: e22c6...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syntes ikke det er et problem. Jeg har fortsatt flere av mine ekser som venn og følgere på facebook og instagram. I tillegg er noen av de datet og var kjæreste på snap også. Ikke at vi har mye kontakt. Han ene er gift og jeg har barn med en annen, og vi var sammen for mange år siden. Det er noe med at vi en gang var bestevenner. Når det ikke var noe dramatisk ved forholdets avslutning er det ikke et must å måtte fjerne hverandre totalt etter å ha opplevd livet sammen. 
Skal man ikke få ta vare på det gode man en gang hadde?

Anonymkode: 47257...6d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette her er noe jeg også plages med, med jevne mellomrom. Noe av det som irriterer meg mest med hun jeg er sammen med nå. Vi har et ellers godt forhold og ingen ting i veien sånn sett, men hun er jævlig sjalu på en venn jeg hadde før jeg ble sammen med hun. Det har vært seksuelt men ikke noe mer enn to single som gjorde hverandre en tjeneste den gangen. Vi konkluderte med at følelsene for hverandre aldri oppsto og vi fikk begge hver vår kjæreste. I dag har hun giftet seg og fått to barn, og lever i et lykkelig forhold, men vi er fortsatt gode venner. Men dette klarer ikke damen min å akseptere. Hver gang jeg får en snap eller melding fra hun her så føler jeg at jeg må gjømme meg fordi ellers blir det dårlig stemmning. Det er utrolig slitsomt. Jeg nekter å kutte et vennskap bare på grunn av noe gammel historie som overhodet ikke eksisterer lenger.

Anonymkode: e22c6...06e

Har du virkelig så liten bekjentskapskrets at du må tviholde på exer?

Anonymkode: 1c813...a39

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så han har møtt henne en gang, og allerede da avklart at det ikke er noe mellom dem... 
Skal du nekte han å ha venninner ? 

Dette blir for dumt. Man er ikke en venninne om man har møtt hverandre en gang! Er så lei av det der, jeg fjerner alt rusk fra fortiden når jeg er i et forhold. Kjenner en sånn en, han var sammen med en venninne av meg og var venner med kreti og pleti på Insta, face og Snap. Kalte de «venninner». Etter hvert fant hun ut at det var tidligere dater, damer fra dating apper, flere han hadde rotet med og ligget med. Hun ble så drittlei av alt som ramlet inn av snapper og alt han skulle kommentere på av bilder de la ut. Hjerter her og der. Klart det der ikke er greit!!!! 

Anonymkode: ad415...75b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De fleste dater fører jo ikke til noe romantisk, i hvert fall ikke for meg, men jeg har flere ganger blitt venn med noen for det. Jeg synes ikke det er rart å ha kontakt med noen man aldri ble romantisk involvert med.

Anonymkode: ae1f8...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har da mange på sosiale medier som jeg har hatt noe annet sammen med på et tidspunkt. Samme har sikkert mannen. Ingen av oss er "drama", så alle tidligere relasjoner er avsluttet med en god tone.

Hva ønsker man å oppnå om man skal kontrollere slik? 

Enten er jo mannen en utro dust. Da vil han finne sine metoder, uansett. 

Ellers så er han trofast og skikkelig. Og da kan du i praksis la han sitte i et rom med nakne damer uten å føle sjalusi. 

Anonymkode: 5c46a...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har da mange på sosiale medier som jeg har hatt noe annet sammen med på et tidspunkt. Samme har sikkert mannen. Ingen av oss er "drama", så alle tidligere relasjoner er avsluttet med en god tone.

Hva ønsker man å oppnå om man skal kontrollere slik? 

Enten er jo mannen en utro dust. Da vil han finne sine metoder, uansett. 

Ellers så er han trofast og skikkelig. Og da kan du i praksis la han sitte i et rom med nakne damer uten å føle sjalusi. 

Dere sier så om både dette temaet og mange andre ting. Så opptatt av at den andre må ha sitt privatliv, sine venner som det behager. Ingen problemer med slikt, neida.

Likevel ender dere opp med utmattelses-diagnoser, psykiske plager og sykefravær som vi ikke har sett maken til før i vår historie. Dere har laget dere noen historier dere tror på, men som ikke tåler det virkelige liv. Nå må dere slutte med disse røverhistoriene.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere sier så om både dette temaet og mange andre ting. Så opptatt av at den andre må ha sitt privatliv, sine venner som det behager. Ingen problemer med slikt, neida.

Likevel ender dere opp med utmattelses-diagnoser, psykiske plager og sykefravær som vi ikke har sett maken til før i vår historie. Dere har laget dere noen historier dere tror på, men som ikke tåler det virkelige liv. Nå må dere slutte med disse røverhistoriene.

Lever i et lykkelig og harmonisk ekteskap, som er godt på alle måter. Har aldri vært utro. 

Har gode venner og familie. 

Har aldri hatt en diagnose, aldri slitt med psyken, og har på 20 år i arbeidslivet, og før det en tung mastergrad, aldri vært sykemeldt, ut over en og annen egenmeldingsdag for vanlig sykdom. 

Og har kontakt med flere jeg hadde en relasjon til før jeg traff mannen. Møter til og med et-par av de til kaffe om vi er i samme by. 

Anbefales å senke skuldrene litt, så blir nok livet ditt noen knepp bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er det en tid jeg har vært utslitt, så var det når en eks av min kjæreste laget så mye drama at jeg ble usikker på alt og brukte masse energi på hvem han hadde kontakt med, hvorfor og hvordan. Det endte med at jeg hele tiden måtte sjekke telefonen hans fordi jeg ikke trodde på han. Han endte faktisk opp med å være utro etter et par år, men ikke med denne eksen og jeg hadde ingen anelse før han sa det selv. 
Etter utroskapen så fant jeg ut at jeg hadde brukt så mye tid på noe jeg ikke kunne forhindre skulle skje (om han faktisk ønsket å være utro så fikk han det til), aldri hatt det så dårlig i et forhold fordi jeg gikk rundt og bekymret meg over hvem han snakket med og hvor han var til enhver tid og jeg har aldri hatt så dårlig selvtillit. 

Bestemte meg for at i neste forhold så skal jeg ikke ha det sånn. Det finnes ikke noen garantier for at jeg ikke vil oppleve utroskap igjen, men jeg overlever det og da ønsker jeg heller å ha det bra den tiden forholdet varer enn å bekymre meg for at noe skal skje som ender forholdet.

Jeg er i dag gift og jeg har ingen anelse om hvem han snapper med eller i det hele tatt har på snap og jeg bryr meg heller ikke. Har aldri hatt det så bra noen gang. 

Anonymkode: 7d305...2f9

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en venn på snap hvor kontakten startet på tinder, men vi møttes aldri, avklarte tidlig at det ikke kunne bli oss, men likte å skrive sammen og ble gode venner. Selv om jeg har kjæreste nå, så har jeg fortsatt denne gode vennen jeg skriver med. Det må da gå an å ha gode venner av det motsatte kjønn, selv om man er i et forhold?

Anonymkode: 39e10...10e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette blir for dumt. Man er ikke en venninne om man har møtt hverandre en gang! Er så lei av det der, jeg fjerner alt rusk fra fortiden når jeg er i et forhold. Kjenner en sånn en, han var sammen med en venninne av meg og var venner med kreti og pleti på Insta, face og Snap. Kalte de «venninner». Etter hvert fant hun ut at det var tidligere dater, damer fra dating apper, flere han hadde rotet med og ligget med. Hun ble så drittlei av alt som ramlet inn av snapper og alt han skulle kommentere på av bilder de la ut. Hjerter her og der. Klart det der ikke er greit!!!! 

Anonymkode: ad415...75b

Så fordi venninna di var sammen med en idiot, så er alle menn idioter om de har noen av det motsatte kjønn på sosiale medier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...