Gå til innhold

kjenner du noen voksne frivillig barnløse/barnefrie par?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i midten av 20 årene og har selv barn. Men har flere venninner som ikke ønsker barn.

Har en venninne med samboer hvor begge er veldig tydelige på at de ikke ønsker barn.

En hvor hun er usikker og samboer ønsker.

Har også to venninner som er veldig sikre på at de ønsker 20 katter i stede. Men jeg er ganske sikker på at de kan fort endre mening nå som vi er flere i vennegjengen som har begynt å få barn. De må rett og slett bare finne den rette partneren først. Hun ene av dem har snakket litt om å evt adoptere. 

min stefar er barnløs! Kunne fått barn med mamma, men det hadde blitt et veldig i siste liten barn. De var sammen i flere år. Og måtte da ha fått barn tidlig i forholdet.

samboeren min har en tante som er frivillig barnløs pga helsemessige årsaker.

og familien min har et vennepar som er skeive. Der er det heller ingen barn i bilde. Ikke adoptere heller. 

Anonymkode: 1baed...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har også to venninner som er veldig sikre på at de ønsker 20 katter i stede. Men jeg er ganske sikker på at de kan fort endre mening nå som vi er flere i vennegjengen som har begynt å få barn. De må rett og slett bare finne den rette partneren først.

Anonymkode: 1baed...1ee

Pølsevev! Hva er det som gjør noen mødre sånn? At andre i venninneflokken får barn er ofte den beste prevensjon, faktisk.

Anonymkode: e8c41...0be

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...