AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Spurte kjæresten min om han så for seg at vi kommer til å gifte oss. Han svarte det som står i oversikten. Følte først at det var fint sagt, men samtidig skulle jeg ønske det var viktig for han uavhengig av at jeg ønsker det. Hva tenker dere? Anonymkode: 3416a...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar For min del er ikke ekteskap en viktig greie. Nå er jeg singel da, men hadde jeg vært i et seriøst forhold hvor vi planla for, og bygde opp et liv sammen, hadde jeg vært like mye investert og gitt like mye for forholdet uavhengig av om vi var gift eller ikke. et ekteskap ville ikke endret noe på hvordan jeg så på forholdet, eller følelsene mine ovenfor partneren min, jeg hadde tatt det like seriøst uansett. ekteskap er altså ikke av noe spesiell betydning for min del, men hadde det derimot vært viktig for min partner ville det vært viktig for meg, fordi den partneren er viktig for meg. kanskje det er noe av det samme han tenker? Anonymkode: b283e...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Tenker at både du og han burde "lese og forstå" de juridiske konsekvenser av ekteskap (og ikke ekteskap). Anonymkode: 316ac...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Del Skrevet 13. januar Tolker dette til at ekteskap ikke er så viktig for han. Samtidig er det heller ikke viktig for han å ikke gifte seg. Dermed er det noe han tenker er aktuelt dersom du ønsker det. Jeg syns dette var ærlig sagt, og bare sånn det er. Han kan ikke tvinge seg til å synes ekteskap er viktig dersom han ikke gjør det. Men, han elsker og respekterer tydeligvis deg og dine ønsker. Synes ikke du skal overtenke og tolke dette mer negativt enn det er. Anonymkode: fe448...8f9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar kanskje ikke så viktig for han, men samtidig fint å si at når det er viktig for deg så blir det også viktig for han. Gjelder sikkert andre ting i livet og. Jeg tolker det positivit hvert fall Anonymkode: 17a05...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Veldig fint av ham å si. Han bryr seg veldig om deg, og mener at det som er viktig for deg er også viktig for ham, for du er nemlig verdt all verden ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #7 Del Skrevet 23. januar Dette hadde ikke holdt for meg. Vi skal begge to ville det. Ikke at den ene bare henger seg på. Anonymkode: a8ec6...d90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 12. februar #8 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 14.35): Dette hadde ikke holdt for meg. Vi skal begge to ville det. Ikke at den ene bare henger seg på. Anonymkode: a8ec6...d90 Ekspander Er du nå helt sikker på det? Tenk at du hadde funnet drømmemannen. Du elsker ham over alt på jord, og synes han er fantastisk på alle måter. Han gir deg trygghet, og en deilig følelse av at du er glad og har overskudd. Men han synes ikke at det er så nødvendig med et ekteskap. Kanskje han har vært gift før, eller syntes bare ikke det er det som teller i livet. Men siden du vil det, så sier han så god som han er, at da vil han gjøre det, for det som er viktig for deg, er også viktig for meg. For du er ALT for meg. Hadde ikke det holdt for deg? Jeg ville ikke kalt det for "en som bare henger med" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 14. februar #9 Del Skrevet 14. februar Jeg forstår deg ts. Jeg hadde nok ikke villet gifte meg med en som egentlig ikke ville gifte seg, som bare gjorde det for å blidgjøre meg. Heldigvis fant jeg en mann som også ville gifte seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #10 Del Skrevet 14. februar Utelukkende fint. Giftemål bryr ikke det samme for alle. Noen tenker at det betyr kjærlighet og andre setter ikke de to sammen. Da er det fint at han sier at det som er viktig for deg betyr så mye at han vil gjøre det. Du har nok av dem som insisterer på å ikke gifte seg med partneren fordi det ikke er viktig for dem selv. Empatiske mennesker som elsker andre strekker seg for andre. Har selv datet noen menn som har unnlatt å gjøre ting jeg vil fordi "det ikke ga dem noe", "de ikke syntes det var viktig" eller de skulle kverulere på og argumentere for at det jeg mente var viktig ikke var det. Men du har en empatisk dude Anonymkode: afb02...45a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #11 Del Skrevet 25. februar Jeg ville følt en sånn kommentar som at han var mer likegyldig til det. Ønsker selvsagt at den jeg elsker er mer interessert enn at han sier noe sånt. Anonymkode: a006c...889 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #12 Del Skrevet 27. februar Jeg synes det var en kjempefin kommentar ❤️ Men jeg har fått en motsatt: "Nei, det vil jeg ikke. Det er ikke viktig for meg å gifte meg, så da skal jeg ikke det". Ingen motforestillinger mot å gifte seg annet enn at det ikke er viktig for ham, så da betydde det ikke noe om det var viktig for meg. Anonymkode: 77706...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå