AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:35 #1 Del Skrevet søndag kl 21:35 Hei dere. Jeg har nettopp begynt å date litt igjen etter et brudd. i den forbindelse har jeg blitt kjent med en veldig hyggelig fyr på 32, han er lett å snakke med og vi har en veldig god tone. vi har sovet sammen et parr ganger, kysset og tatt litt på hverandre, men ikke gått så langt som penetrering enda. Jeg var fra før klar over at han ikke har vært i noe fast eller langvarig forhold, noe jeg egentlig ikke har tenkt noe særlig på, men for et parr dager siden åpnet han seg for meg og fortalte at han kun har hatt sex en gang tidligere. jeg vet ikke hvorfor dette er av så stor betydning for meg, men av en eller annen grunn klarer hode mitt å få dette til å være et rødt flagg. Jeg klarer liksom ikke å forstå hvorfor han ikke er mer erfaren. Han har jo ikke vært tilbakeholden med meg, og lagt opp til å ha sex flere ganger, hvorpå det er jeg som har avvist. han er både kjekk, sjarmerende, har ok jobb og er veldig sosial. Av en eller annen grunn føler jeg at det er noe jeg ikke ser? Hva tenker dere, er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Anonymkode: 11e97...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet søndag kl 21:39 #2 Del Skrevet søndag kl 21:39 Det trenger ikke å bety noe negativt. Det er ganske ofte at menn debuterer litt sent. Jeg ville ikke latt det der stoppe meg om jeg likte han ellers. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:01 #3 Del Skrevet søndag kl 23:01 Hør på magefølelsen, behøver absolutt ikke være noe ratt. Fant en lik, om enn noe forsiktig mann og han har ikke gitt meg noen grunn til å tvile. Han har ikke orket dating-greia og damer ramler ikke ned fra himmelen, liker å tenke at jeg hadde flaks som fant han😊 Anonymkode: 8123c...e35 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:07 #4 Del Skrevet søndag kl 23:07 Normalt og sunt Anonymkode: 5dc17...3b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:24 #5 Del Skrevet søndag kl 23:24 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hør på magefølelsen, behøver absolutt ikke være noe ratt. Fant en lik, om enn noe forsiktig mann og han har ikke gitt meg noen grunn til å tvile. Han har ikke orket dating-greia og damer ramler ikke ned fra himmelen, liker å tenke at jeg hadde flaks som fant han😊 Anonymkode: 8123c...e35 Ts her, takk for bra svar! jeg tror også noe av grunnen til at jeg blir litt usikker er fordi jeg selv har vært i forhold og hatt ulike sexpartnere tidligere, og er redd det kan krasje litt om det gir mening. Anonymkode: 11e97...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet søndag kl 23:40 #6 Del Skrevet søndag kl 23:40 Det begynner vel å nærme seg at 1/3 av 30 år gamle menn er jomfruer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:16 #7 Del Skrevet i går, 11:16 Vaffelhunden skrev (11 timer siden): Det begynner vel å nærme seg at 1/3 av 30 år gamle menn er jomfruer. Jeg bestrider det ikke, men hvilken statistikk tar du dette fra? Anonymkode: b6f32...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Det du må tenke på er at maktforholdet mellom deg og han blir skjevt, der du sikkert har ligget mye og han ikke. Hadde vært skeptisk til noe sånt. Anonymkode: 52cd6...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det du må tenke på er at maktforholdet mellom deg og han blir skjevt, der du sikkert har ligget mye og han ikke. Hadde vært skeptisk til noe sånt. Anonymkode: 52cd6...ecb jeg har ikke tenkt helt sånn på det tidligere, Hvordan tenker du at maktforholdet blir skjeft? Å tenker du da på generell basis i forholdet eller bare i forhold til samleie? Anonymkode: 11e97...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Mange ville snudd på dette og ment at mange tidligere sexpartnere var det røde flagget. Men men... Jeg skjønner jo at du stusser litt. Inntil videre tror jeg du skal tenke at du er heldig som får være den han oppdager denne "verdenen" sammen med. Litt sunn og positiv nysgjerrighet på hvordan dette henger sammen kan du beholde, sånn i tilfelle, men det kan tenkes du bare har truffet en som ikke er "jeger" / og partyløve. Muligens ikke så veldig opptatt av sex heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden Erfarenmann skrev (Akkurat nå): Mange ville snudd på dette og ment at mange tidligere sexpartnere var det røde flagget. Men men... Jeg skjønner jo at du stusser litt. Inntil videre tror jeg du skal tenke at du er heldig som får være den han oppdager denne "verdenen" sammen med. Litt sunn og positiv nysgjerrighet på hvordan dette henger sammen kan du beholde, sånn i tilfelle, men det kan tenkes du bare har truffet en som ikke er "jeger" / og partyløve. Muligens ikke så veldig opptatt av sex heller. takk for svar. Ja, jeg syns ikke nødvendigvis det er noe negativt å ikke ha ligget masse. Å ville definitivt syns det var mindre tiltrekkende om det var veldig mange. Men ja som du skriver så stusser jeg jo litt. Jeg føler meg heldig som både får oppleve ting med han, og at han er så ærlig med meg på hvor mye erfaring han har. Så alt i alt ser jeg jo det positive med det, men det er likevel noe jeg sliter med å få til å gå opp på et vis.. Anonymkode: 11e97...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #12 Del Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 22.35): Hva tenker dere, er det noe jeg ikke ser og Burde jeg være obs på at det er noe rart her? Eller er dette helt normalt? Det er ganske sykt at vi har kommet dit, at har du ikke knullet rundt så er du ikke verdt å ta vare på. Å få en partner som ikke har vært på mange, må da kunne være positivt? Anonymkode: eb7da...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå