AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Skrevet 5. januar Hvordan kan jeg saksøke kommunen når jeg ikke har råd til saksomkostninger? Jeg har 100% ung ufør som jeg fikk for et år siden, og tjener 16.000 over fri rettshjelp grensen på 350.000... Jeg leste en plass at saksomkostninger for en dag ofte blir 100.000! Jeg vil saksøke for en veldig grov mobbesak gjennom 10 år. Har masse dokumentasjon fra helsetjenester/lege med flere diagnoser, elevmapper fra skolen med dokumentasjon, samt et helt skriv jeg har laget med konkrete hendelser hvor jeg vet navnene til de som gjorde det og nøyaktig plass. Har enda ikke kontaktet advokat. Anonymkode: fbf31...206
Maikos Skrevet 6. januar #2 Skrevet 6. januar Reglene for fri rettshjelp finner du i rettshjelploven. Det finnes unntaksregler for inntektsgrensen. Det kan være lurt å ta en telefon til Statsforvalterens rettshjelpsavdeling for å høre hva du eventuelt kan ha rett på. I min forrige jobb hadde jeg mye kontakt med dem, dyktige og hyggelige folk hos alle kontorene jeg snakket med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå