Gjest Calaska Skrevet 5. januar #1 Skrevet 5. januar Jeg har lyst å se filmen Elskling,helst nå med en gang.. Men når kommer egentlig filmer på strømmetjenester etter kinoperioden??
AnonymBruker Skrevet 6. januar #2 Skrevet 6. januar Jeg vet at jeg tidligere har ventet i fire måneder. Men det var leie da, vil sjeldent kjøpe filmer, og det kommer først. Anonymkode: c7303...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar #3 Skrevet 6. januar Samme lurer jeg på! Vil se Drømmer! Anonymkode: ee633...d3d
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4 Skrevet 6. januar Noen kommer omtrent samtidig som de slutter gå på kino, andre kommer etter noen måneder. Anonymkode: 65879...16e
AnonymBruker Skrevet 6. januar #5 Skrevet 6. januar Elskling kommer 20. januar. Anonymkode: 0ea6c...490
Gjest Calaska Skrevet 6. januar #6 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Elskling kommer 20. januar. Anonymkode: 0ea6c...490 Wow gjør den! Jeg kommer til å leie /kjøpe siden den er omtalt så positivt. Takk for svar. Men hvor finner man ut sånt? 🥴
Gjest Calaska Skrevet 14. januar #7 Skrevet 14. januar Jeg gleder meg til den kommer. Seks dager igjen.
enkefru Skrevet 14. januar #8 Skrevet 14. januar Calaska skrev (På 7.1.2025 den 0.56): Wow gjør den! Jeg kommer til å leie /kjøpe siden den er omtalt så positivt. Takk for svar. Men hvor finner man ut sånt? 🥴 De forskjellige strømmetjenestene annonserer gjerne dette i forkant, spesielt populære filmer og «storfilmer» 1
Nowayback Skrevet 14. januar #9 Skrevet 14. januar Nr. 24 har jo kommet på Netflix nå, bare to måneder etter den startet å gå på kino.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå